Ben gidiyorum çünkü balkon yıkıycam fjfjg.
Yapmanız gereken ama ertelediğiniz şeyler var mı?
Ben gidiyorum çünkü balkon yıkıycam fjfjg.
Ertele ertele bir hal olmuştum bugün bitti elhamdülillah çok şükür Allaha 😄
Niyet ettim diğer ertelediklerimin üstesinden gelmeye amin. 😄
Dünya Turu en geç 5 seneye gitmiş olmam lazım Her sene erteleye erteleye döviz ortalama 20 TL ye çıktı hayat kısa imkanın varsa kullanacaksın ama işkoliklik yüzünden hasta olup ölüp gidicez anasını satayım…
Cevap
29Cevap
Niyetlendiğim ve ertelediğim bir planım var evet.. Keyifli günler..
Mutlu olmak sanırım
Bavuldan kıyafetlerimi çıkartmam 1 hafta sürdü şimdi sıra onları dolaba katlayıp koymak ve diğer eşyaları yerleştirmekte shsjs
AA bu ben fkgmhh
Merhaba ikizim😝
😄🖐️
Selam sana ey dost glglh
🤣🤣 Sorumluluk almıyorum hiç birini yapmak zorunda değilim
Bu kadar basit olmalı her şey. 😄
Basit zaten nefes al nefes ver bitti 🤣
Ertelediğim bir kaç şey var. Bir ziyarete gitmem lazım erteliyorum, bu gidişle gitsem bile ziyaretin anlamı kalmayacak
bi sürü şey var sınava giricem mesela önümüzdeki ay hiç çalışasım yok iş bakıcam daha karadr veremedim çok üşeniyorum yapmaya işallah geçer
Ayy var. Bu ara nedense çok fazla yapiyorm bunu. Çok sinir bozucu
Mesela spor yapmak gerek ama bu aralar erteleyip duruyorum.
Var ama ayıp söylenmez 😂
Helallik işleride var. Baya şey var mış
Ev düzeni hariç yok
Sınava hazırlanmam lazım, lakin bende tık yok😄
Var tabi ama bu tüm işleri erteliyorum manasına gelmiyor planlı hareket ediyorum
Doktora yapsam harika olur ama motive olamadım. Bilimsel 2*3 çalışmamı bitirmem lazım ama odaklanamadım.
balkonda yapılacak bır kısım işler var basit gıbı gorundugunden hep erteledım şimdı de soğuk olacak dıye yapmaya üşenıyorum
Alışverişe çıkmam lazım fakat sürekli erteliyorum.
Ağzının payını vermem gereken bir kaç densizi had bildirmek
Evet ameliyat olmak
Allah şifa versin
Hayatım erteleme ile doku güzel insan 😊
Yaşıyor olman ne hoş 😄
😄Lokmada döktürmüştüm hayrına umarım kabul olur fkgkh
🌺🌺🌺🌺🌺
Bazı evrakları hazırlamam lazım👀
Ertelediklerimi düzene sokuyorum artık...
Şu an açım kahvalti saatini ertelerken kaçırdım
Hayır yok şu an
dünya turu :D
İtiraf etmem bir şey var ama ertelemekteyim
Bizzat hayatım var sanırım😂
Hep bir sonraki güne erteliyorum
Güzel soru, Tembelliği sevmem şahsen 😊
Pasaport çıkartıp umreye gıtmek
Devlete ödemem gereken borçlarım
31 çekmek :( bir de yurtdışına gitmek hep ertelediğim şeyler
😂😂😂 onu erteleme hallet bir an evvel
1. sini 😄
Kitaplığı temizlemek..
Yapmam gereken her şeyi ertelerim..
Hayati erteledim hic cekemem insanlari boyle iyi
ertelemiyorum genelde
neyi ertelemiştin 😅
Söylemiycem 🤭
Ardımdan bir evide süpürmüyor dedirtmem fjfkfkg
kimse sana bişey diyemez
Yapmadıklarım
Çok şey var
Alışverişe çıkmam lazım ama üseniyorum
Pufff evettt
Telefonun alarmı 🥺
Borçlarımı ödemek 😂
Amin
en az 5 tane şey var
Hayat felsefem ertelemek popom tutuşunca yaparim.
Varr
Spor yapmak 🤧
Ders çalışmak
Çok şey var
Hayır yok.
Çalışmak ve evlenmek
Ağdaya gitmek
hoşlanıyorum ama ne yapmalıyım bilmiyorum
ders çalışmak..
evet maalesef
Hersey
Evet kitaplarım 😔
Maalesef var
Çok fazla var
Her şey 😂
Dgs.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?