Size karşı Demogoji yapılması üzerinizde etkili oluyor mu?

Ben de ters tepiyor, ezikçe buluyorum ben.

Sitede çok görüyorum çirkinim beni kim sevsin kimse sevmez, şu şu kötü özelliğim var kimse değer vermez.

Aslında bu tip sorular geneliyle beni pohpohlayın bana ilgi gösterin mesajı barındırıyor.

Kendisine saygısı sevgisi olmayanı ben neden seveyim neden saygı duyayım, insan kendi değerini kendi belirler. Düşene bir tekmede ben atarım hiç pohpohlayamam. Kimse olduğu seviyeye bir anda düşmedi.

Başkalarına imrenmek yerine kendini ilerletmeyi bilmeli insan.

Sizin fikriniz ne bu konuda?

Size karşı Demogoji yapılması üzerinizde etkili oluyor mu?
Cevapla