bir yanımda şeytan bir yanımda melek var melek genelde baskın geliyor ama şeytan sonrasında çok ağlıyor şöyle yapsaydın böyle yapsaydın diye :D
bana göre herkeste vardır zaten melek ve şeytan o yüzden benim görüşümde iyi insan yoktur iyi olmaya çalışan insan vardır. Çünkü o şeytan her zaman oradadır eğer her defasında meleği seçiyorsa iyi olmayı seçiyor yani iyi olmaya çalışıyordur.
Kesinlikle :D hak etmeyene de kötülük yapılmaz ama demi arasında ki köprüden gideceksin :D iyilik hak edene yapılır küçükken izlediğim yabancı bir dizide replikti o gün bugün hep aklımda.
Şeytan Özgürlük vaad ediyor sana Şeytan özgürlüğü sever ama her türlü özgürlük hırsızlık vesaire
Bende seviyorum özgür ruhum var Ama öyle başkalarına zarar verecek özgürlük değil hırsızlık veya birinin malını çalmak değil kendi özgürlüğüm cinsel olarak p*rno sektörüne girmem gibi zevk meselesi
Hayatımı zevkten yana kurmak gibi
Bilmiyorum yapacak bir şey yok Doğru yoldamıyım hayır ama yapacak bir şey yok
Ben doğduğumdan beri sevgilim olmadı sevişmedim o duyguyu yaşamadım, kadınlarla birlikte olmadım
Söylemesi kolay tabii sevgilin olunca ne olcak vesaire Gerek yok
İnsan o duyguyu yaşamak istiyor O zevki almak istiyor
Kadınlar isteyince kolay tabii Erkekler için çok zor
Merhaba güzel insan her zaman derim ötü hayat yaşamak isteyen kötü hayat bulur iyi yaşamak isteyen iyi hayat bulur ben iyi hayattan yanayım şeytan benden uzak dursun şeytanla dolaşan insanlar ötülük görmeye mahkumdurlar iyi hayat yaşayamazlar hep sorunlu hayat yaşarlar o yüzden benim düşüncem iyi olanın yanında olmaktır bütün melekler de iyi değildir hepsinin bir görevi var meleklerin hepsi iyi olamaz sadece Allah için çalışırlar o yüzden Melek örneğini ben beğenmedim açıkçası burada sormak istediğin iyi veya kötü insan olma seçeneği bence her insan karakterine göre davranır ben iyi olmayı seçiyorum
Tövbe Estağfurullah Bu Nasıl resim böyle Valla benden söylemesi çok büyük günaha girdin neyse orası beni bağlamaz senin sorunun ahirette Allah'a hesap verecek olan sensin ben soruna görüş paylaşayım o zaman yani ara ara Maalesef şeytana uyduğumuz Oluyor evliya değiliz ne de klsa hepimiz günahkar kuluz önemli olan farkına varmak ve bir daha yapmamaya özen göstermek
Aşksızlık krizi haricinde meleğe uyarım. Aşksızlık krizi aktifken ve tek başıma arabayla bir yere giderken, bomboş yollarda nedense şeytana uyup ani aşırı hız yapıyorum.
Her insan kendi şeytanı ve meleğiyle yaşar, kendi siyahı ve beyazı, iyisi ve kötüsüyle… Kiminin gözünden bakınca şeytanımız ağır basar, kimine melek yanımız… Herkese bir değiliz.
Günahlarımı sorgulamak gerekirse bence sevaplarım daha çok derim oda sağlıkçı olduğum için olabilir mesleğimi yapmasaydim ozaman gerçekten şeytanın ortağı olduğumu kanitlardim size günahlarımdan dolayi