Mesela zihnini çok iyi kullanan, duygusal zekası yüksek erkeklerden korkuyor bence kadınların çoğu. Kendi zihin düzeylerinden daha aşağı, serseri, ne yapacağını bilmeyen adamlar daha dikkat çekici geliyor sanki.
Kadınların "adam etme" gibi bir egosu var sanki. Kafası zehir gibi çalışan bir adamı bence kendi zihinlerine bir rakip gibi görüp uzak duruyorlar.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Katılmıyorum. Asıl çoğu erkekte yalan söyleyerek elde etme yatkınlığı var. Aklı başında erkek bulmak çok zor.
Şu kısmı doğru. Birini yola getirme arzusu çoğu kadında var
S. laklıktan başka bir şey değil.
Aslında psikolojik temelleri var da saçma tabi
Kesinlikle hayır. Böyle erkek bulsam nikahı bascam zaten
Böyle bir kesim de var. Erkek dediğin şöyle böyle olmalı deyip övüp yine acı çektiren bir adama kul k. pek olan tayfa.
Asıl erkeklerin çoğunda o var. Trip atan boş yapanların kapısında yatıp akıllı ve olgunlari hemen elersiniz
Sen olgun olabilirsin ama kimsenin güveni kalmadı artık kimseye. İnan ki çok olgun olduğunu düşündüğüm bir kadınla yemeğe çıktım. Sohbetimiz de iyiydi ama sonra ne aradı ne sordu. Olgun dediğim kadınlara da şüpheyle bakmam gerektiğini anladım.
Sen öyle değilsindir yargilayamam.
Kendimi kasdetmedim genel gözlemimi söyledim. Erkeği sömüren tipler el üstünde tutulur. Bu arada kadın senden elektrik almamıştır muhtemelen bunun olgunlukla ilgisi yok
Kadın 30 yaşında. Ciddi ilişki istiyorum dedi ben de evlilik için görüşüyorum dedim. Neyin elektriği? Günü kurtarma çabası işte. Bulusacaktik sonrasında, "görüşebiliriz" dedi 1 ay geçti ne aradı ne yazdı. Gel de inan kadınlara güven
Var öyle erkekler, inkar edemiyorum
O an yüzüne söylemeye çekinmis olabilir. Ben de kırıcı olmamak için ilk buluşmada söyleyemem, ümit vermeden sessiz kalırım ertesi gün mesaj atarim. Kafasindakini bilemeyiz belki o an hoşlandı sonra düşününce negatif bişey gördü her şey mümkün yani
Hep böyle oluyor. Mantıklı konuştuğumda evlilikten falan söz ettiğimde, kibar olduğumda uzak duruyorlar. Samanlıkta iğne aramaktan yoruldum, usandım. Evcil hayvan beslemek en güzeli
Ne diyebilirim ki, kendine göre haklısın. İnsanoğlu komplike bir varlık.
Öyle evet. İyi akşamlar
Akşam çoktan bitti😜İyi geceler💐
Hayir ben oyle erkeklerden hoslaniyorm ama bana hic boylesi denk gelmiyor herkes serseri olmus demekki
Bunu söyleyen kadınların da söylediği şüpheli. Cidden böyle söyleyen bir kadının karşısına efendi bir adamı koyuyorlar ama kadın sıkıcı buluyor. Sen öylesin demiyorum ama çoğu kadın bunu lafta söylüyor. Yine çekim alanını o tarz boş beleş adamlar suslesin istiyor
Eski sevgilim cok sıkıcı bırıydı ve bunun kendısıde farkındaydı ben senınle sıkılmaya da varım demiştim ama sonuç hüsran olgun bir erkek değilmiş ki saçma bi sebepten ayrıldık olgun olmakta çok önemli diğer her sey halledilir direkt kestirip atarsa bi insan zaten hiç sevmemiştir bence
Kadınları çözmüşsün sen 🤣
Kadınların yüzde 90 ı acı çekmekten hoşlanıyor. En mantıklı kadının uğraştığı şeyler bile boş saçma sapan şeyler. "O ne giymiş bu ne yapmış" magazinininden ibaret konuşmalar. Dünyada iyi ki erkekler var. Mağara döneminden beri dünyayı çekip çeviren erkekler olmuştur
Sen ne zamparsındır sen 😀 çapkın
😂 yok be, ben o s. refsizler gibi kullanıp atamıyorum. Vicdanım sızlıyor, evlilik muhabbetine geliyorlar sonra gece uyuyamıyorum yanlış yapıyorum diye.
Aşk aramayan sadece seks için birlikte olan kadın arıyorum
🤣🤣 Çok zekice