Kadınların çoğu olgun erkeği kendilerine rakip gördüğü için mi istemiyor?

Mesela zihnini çok iyi kullanan, duygusal zekası yüksek erkeklerden korkuyor bence kadınların çoğu. Kendi zihin düzeylerinden daha aşağı, serseri, ne yapacağını bilmeyen adamlar daha dikkat çekici geliyor sanki.

Kadınların "adam etme" gibi bir egosu var sanki. Kafası zehir gibi çalışan bir adamı bence kendi zihinlerine bir rakip gibi görüp uzak duruyorlar.

Kadınların çoğu olgun erkeği kendilerine rakip gördüğü için mi istemiyor?
Cevapla