Huysuz asi patavatsızım nolcak bu halim?

Elimde değil sinir geldi mi paldır küldür lafımı esirgemiyorum kimseden, büyük küçük fark etmez. Kaba, küfür kırıcı... Birde regliysem offf.. Nefret ediyorum bu ahlakımdan. Defalarca söz veriyorum kendime yine tutamıyorum. 39 yaşından sonra güzel ahlaka nasıl sahip olayım 😣😢😔 ilişkilerim de, işimde, ailemde hep sıkıntı yaşıyorum.. bi akıl verin a dostlar..
Güncellemeler
+1 yıl
Yok yok gittikçe aksi bi ihtiyar olcam sanırım.
Huysuz asi patavatsızım nolcak bu halim?
Cevapla