İlk adımı atmak herkesin harcı değil midir?

İlk adımı atmak herkesin harcı değil midir?

Kimseye adım atamam, gönlü olan beni gözbebeklerinde büyütür zaten. İilk adım erkeğe, elleri uzatmak kadına yakışır. Kadının her daim dik, ağırbaşlı olmasından yanayım. Bir erkek gerçekten hoşlanırsa adım atmak bir yana, elinden gelen her şeyi yapar. Öyle ki ağzıyla kuş bile tutar 🙂
Ben ilk adımı atamıyorum ya çünküm hoşlaşamıyorum illk zamanlar anca bana ilgisi olacak ilgiye boğacak ondan sonra diyorum aha bunun bana ilgisi varmış yaa diyerek belama yürüyorum snjs
Bu biraz ben
İlk adımı atmaya üşeniyorum desem inanır mısın 😅 eskiden bu kadar zor değildi bir kızın 3-5 talibi vardı çabuk düşürüyordu şimdi öyle mi en çirkin kızın bile sosyal medyada onlarca mesaj atanı buluşmak isteyeni var hal böyle olunca gönlünü ve aklını çelmek daha zor oluyo 😅
İnandım gitti ahsjs
Teşekkürler 🌺
Ricalar😌
Son zamanlarda ilk adımı attığım da pek de olumlu bir sonuca varamadım. Adım atmayı bıraktım. Fark edilme konusuna gelecek olursak da tipsizim beni kim neden fark etsin ki 😅
Her şey tip değildir falan
Ay hiç işim olmaz😂
Cevap
35Cevap
Fark edilmeyi bekleyenlerdenim.
Gelişine göre yaşarım. İlkim sonum yoktur
İlk adımı atmam.
Fazla farkekedilen bir insan oldum hep. Amacım farkedilmek hiç olmadı. Etrafım şişman kadınlarla dolu belkide ayrıcalığım fit olmam veya sarışınlık. Bilemiyorum… Çok istediğim biri ise, şayet beni fark etmiyorsa adımı ben atarım 😁 bekleyecek kadar sabırlı değilim çünkü.
Fark edilmeyi beklemiyorum fark edilmek için ekstra bir çabam da yok. görmek istiyen görür zaten 🤭
Eee kimseyede yürümüyorurm ilk adımı atmıyorum. acılara yürüyor korkmuyorum arada bir kalbimi yokluyorumm 😻 ben direk şarkıya geçiş yaptım uykusuzluk kafamı karıştırdı en iyisimi ben azıcık daha uyuyayım 😃
İlk adım atmak her babayiğidin harcı değildir ananas kardeş, adımı atacaksın ama karizmayı delmeyeceksin.
:D :D
Ahaha babayiğit değilim iyi ki rahatım
Haha :D
Ben önceden iki kere ilk adımı attım bir halt çıkmadı şimdi fark edilmeyi bekliyorum biri tarafından hayırlısı
Hayırlısıyla olur inşallah
eğer bir şeyi çok istersem ilk adımı atarım ve ona sahip olurum
Fark edilmek gibi bir amacım yok, duruma göre de belki ilk adımı atabilirim.
Adım atma konusunda pek iyi değilim hem üşengeç hem çekingenim uğraşasım bile gelmiyor artık maalesef :)
Tembellik insanlığın sonunu getirecek anladık ahsjs robotlar bizi ele geçirdiğinde görürsün
😂😂😂 ürüyemeyiz anlamında mı söyledin sjdnd
Hayır tembellikten robotları daha akıllı yapacaklar ondan bahsediyorum
Ahahs anladım
Yok ya ben öyle fark edilmeyi falan beklemem ağlamayan bebeği süt vermezler direkt dalarım
Meslektaşım nasılsın
Meslektaş?
E sen de yeme içme fenomeni Ben de yeme içme fenomeniyim bence meslektaş sayılırız 😂
Bana kimse maaş vermiyor meslek olarak saymam bunu ama iyiyim sen nasılsın
Aman boş ver bana da kimse maaş vermiyor gerçek hayatta da veren yok zaten sigortam var emekli olmak için 5 yılım kaldı onu bekliyorum işte 37 yaşında emekliyim maaşı alırım, ama ne yapayım ben de iyiyim ya parka çıktım yürüyüşe de dedim ananas ablama bir selam vereyim
Sağ ol iyi yapmışsın
Rahatsız etmedim umarım gevezelik
İlk adımı atarım diyorum şimdi tabii öyle bir duygu olmadığı için öyle bence. Zamanı gelince kesin fark edilmeyi beklerim aptal gibi ben kimseye adım atamam ama atarım diyorum nedense 😂
İki kez ilk adımı ben attım ikisi de hüsran 🙈 sanırım ben insan seçemiyorum.. İlk adımı kimin attığı çokta önemli değil arada ki uyumu yakalamak önemli
Bir ilişkimde ilk adımı ben attım sonra bitti, şu anda hoşlandığım çocuk konusunda ilk adımı attım instadan falan ekledim ama mesaj atmaya cesaretim yok🥲
ilk adımı atmam aslında fark edilmeyi de beklemem genelde önce ben fark edilirim sonra farkeden ben olurum bu hep böyle ilerliyor niye 😀😂
🤦🤦🤦😂😂
Fark edilmeye çalışmam. Seven, zaten senin farklı olduğunu hissedendir. Çok seviyorsam eğer ilk adımı kime atmışsam onla devam ederim.
Bir köşeye geçer sessizce fark edilmeyi beklerim. Çekingen biri değilim aslında ama yeni bir ortama girince geriliyorum.
İlk adımı atamıyorsam, karşımdaki kişiye o adımı attırırım. Boş boş beklemeyi sevmem.
İnan hiç farketmiyor. Karşı tarafın bana verdiği enerji ya da nasil rahat isem öyle hareket ederim.
İlk adımı atmak cesaret meselesi değilki, bazen farkedilmekte ister insan
İlk adımı atarım ama acele etmem, karşıdan olumlu bir duruş almam lazım, boşuna maceraya gerek yok😆
ilk adımı atarım red yersem genellikle onlar geri dönüş yapar sonra ben bye :dd
Hiç birisi. Mhrs den randevu almak için gece gündüz nöbet tutanlardanım ben 😎
Antaltalya için mi?😅
@Mhmtkrds633 istantanbul için
Kadınlar daha çok fark edilmeyi bekler ilk adımıda daha çok erkekler atar hiç şaşmaz bu
Ne fark edilmeyi bekleyen ne de adım atmayı düşünenlerdenim.
Yeri gelince atarım yeri gelince atmam. Karsımda insana bağlı. İnsan değilse hiç oralı olmam.
Herkesin harcı değildir ama her zaman ilk adamı atan kazanır 😊
Yerine göre ilk adımı da atarım, geri de de dururum
İlk adımı ben atmam, vallahi yalnızlıktan öleceģimi bilsem yine atmam.
Hoşlandığım biri olursa ve karşıdan bir şey görürsem ilk adımı atarım, yoksa bir şey yapmam.
Birananasaldırdım aşık mı oldun sen kalbin hop hop mu ediyor senin :)
Ahshsjs yo
İlk adımı atmayacağım gibi fark edilmek gibi bir beklentim de olmaz..
Bazen fark edilmeyi beklemek eşsiz bir mutluluk ve heyecan veriyor bana. Ancak kendimi her zaman bu duruma sokarsam egoizme kayma ihtimalim olduğu için kendim de ilk adımı atarım çoğu zaman.
İlk adımı atanlardanım
İkisideyim. Ama ilk mesajı atan bensem benden korksunlar. Hiç iyi olmaz yani
tipsizim fark edilmem
Fark ediliyorsun merak etme
hayır tipsizim edilmiyorm
"Tipsizim" sorularıyla fark ettirdin bile kendini çok geç..
çirkinim gerçek hayattan bakmazlar
Peki
evet tipsizim peki
Allah çirkin şansı versin
vermiyor oda yok çirkin tipsizim üstelik zekamda düşül k
İşte şimdi üzüldüm
yakında intihar etcem
Bir insan ne kadar abartabilir ki diye düşünürken yazdığına bak
abartmıyorum intihar etcem
Fark edildim. Ama maalesef ben attım ilk adımı bana açılacak cesareti yoktu kendisinin
her babayiğidin harcı değildir, ama korkanın çocuğu olmaz diye düşünüp ilk adımı atarım
Fark edilmeyi bekleyen çoktan kaybetmiştir.
ilk adımı atamam
İkisi de olabilir
Çoğunlukla ilk adımı atanım
Duruma göre her ikisi de
Ağır takılırım, ben fark edilmek isterim.
İlk adımı atan Saime kazanır
Bana adım atmayan cehennemde yansın
Görücü usulü fav.🖒 Başka yol bilmem ben.😁
Fark etsin diye küçük dokunuslar yapanlardanim
Bende kim dokunuyo diyorum pardon hanımefendi sizmiydiniz
İlk adımı ben atarım genelde
İlk adımı atan oldum her zaman
O kadar bekleyemem seviyorsam adım atarım
Bu işlerden uzak duranlardanim..
İlk adımı atarım
Değişiyor moruk
Seversem adım atarım
değişir
Atarım asla çekinmem
duruma göre değişiyor bu.
farkedilmeyi bekleyenlerden ama hala bekliyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?