Ben bu nasihati çok sevdim.
İyilik iyidir. Kendi taşıma yazdırmayı düşünüyorum.🙂

Uydunyz uymadınız ama en hoşunuza giden, "iyi ki tutmuşum" ya da "keşke tutsaydım" dedirten, aldığınız en iyi nasihat hangisi idi?
Her zaman yaşadıklarınla değil, yaşattıklarınla anılırsın. Ve sakın unutma, ne yaşattıysan elbet bir gün yaşarsın...
Teşekkür ederim. 🙏
ben nasihatten çok anlamıyorum sanırım. tam tersini yapasım geliyor :)))
hiç aklıma yazmamışım :)))
benim ailem kızım sen doğrusunu bilirsin akıllı kızsın derlerdi. yolumu buldum..
babaannem omayrayı ordunun içine salsam gözüm arkada kalmaz derdi :))) nasihat değil de işte böyle bir tanımlama.. düşün nasıl bi tiptim :)))
Bu kelimeyi hiç sevmem. Ordu en güvenli yer. Abhazların eğitim şekli bu. "Sen zekisin, sen akıllısın, sen abhazsın" diyerek çok taktir ettiğim bir eğitim modeli ile çocuklarını yetiştirirler. Sizinkilerdr başlamış eğitimin iyisi. maalesef bizde de "sus kız sen konuşma, geri zekâlı" diyerek çocuklarının zekâsını itina ile traş ediyorlar. Ben büyük kıza hep zekisin dedim çok faydasını gördüm, gerçekten çok zeki bir kız. küçük çok zeki ama yönetici ve anne ile çok mücadele içerisinde.🙂
beni ordunun içine salmaktan kastı, erkeklere bakmam manasında idi :)))
halbuki neden bakmayayım :)))
çok içe dönüktüm bu anlamda..
Cevap
3Cevap
Kimseden nasihat alma nasihatı. kendime demiştim.
İyi nasihatler, her zaman kuagima küpe, hayatıma rehber olur.
Kimseyi incitme, seni incitenlerle düşman olma ama, dost ta olma
Sana yapılmasını istemediğin bir şeyi başkalarına yapma.
Ne dem bâki ne gam bâki. Hepsi geçer
‘ Her şeyi bil ama yapma. ‘
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar