Ayıcık akt tarafı
Bu yaşta bir erkek olarak bazen ayıcığıma sarılarak uyumam normal mi?
Ayıcık akt tarafı
Seviyorum bazen ya. Genelde kızlar böyle.
Selamlar,
Bende ayıcık ile uyuyamam ben yastığıma sarılmadan da yatamam. Gerçekten de kendimi ancak bu şekilde rahat hissediyorum. İnsan sanırım kendini bir şekilde güvende hissetmek istiyor. Buda gayet insanı bir durum bana göre. Kimsenin seni yargılamasın ve yadırgamasına izin verme. İçinden nasıl geliyorsa öyle yaşa. İnsanlar her şeye yorum yapmaya bayılıyor zaten.
Kardeşim sen kimseye zarar vermiyorsun bir ayiciga sarılıp uyumak nedir ki? dilediğini yap. Belki de çocukluğunu tam anlamıyla yaşayamadın..
Normal bir şey.
Yok ama koi balığı var yanı başımda. İyi hissettiriyor. Bence anormal bir durum yok ayıcığınız ile yatmanın.
Ne güzel , ona iyi bakın.🤗
Rica ederim.💙 Burada bire bir hatta gerçek hayattımda da çok sohbet eden biri değilim. Ki profilime bakarsanız kimse yok. Ama teklifiniz için teşekkür ederim ve asla şahsi olarak üzerinize alınmayın bu durumu. Güzel kalbiniz olduğuna eminim. 🙏🏻
Öz güvensizlik mi dersin utangaçlık veya eziklik mi yani kezban diyenide var ama ben artık takmıyorum. Benim yapım bu ama sağ olun tekrardan.😊
Anladım illa bir ile sohbet edersiniz sıkmayın canınızı. Sağlıkla kalın.
Cevap
4Cevap
Merhaba, bence normal yani anormal bir şey yok bunda. Olabilir insanlık halidir. Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle...
Rica ederim.
Normal tabi ki
Teşekkür
Bir psikolojik araştırmaya göre; ayıyla uyuyan insanların özlem duydukları birileri vardır.
/gayet normal.
Ben de bir dergide okuyup şaşırmıştım.
Hayır, ben ayıcıkla uyumam. Rahat hissedemem.
Hayat insanı o kadar yıpratıyor ki arada böyle şeyler yapmak normal.
Ben bile uyumuyorum 😅
Bence çok tatlı bir şey.
Ricağ
Pp fotonda bir başka hadi hayırlısı
Normal
Ayicigim yok ama yastık da iş görüyor 🙂🙂
Profil fotoğrafın harici normal
Profil fotoğrafından daha garip değil.
normal adjsj
cok normal.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?