Narsist ebeveynimden kurtuldum. Özgüvenim bir böcek kadar düşük seviyede. Normal insana dönmek için ne yapmalıyım? Narsist baba anne ya da eş sevgiliden kurtulduktan sonra neler yaşadınız? Nasıl normale döndünüz?
Bir de, beynimi ve hayatımı o kadar ele geçirmiş ki, çok saçma şeyler yapmışım, mesela eskiden görüştüğüm arkadaş olduğum herkes onun kararıymış, kendimden utanıyorum bazen çünkü hayata yeni geldim gibi bir şey. Başka birinin hayatını yaşıyormuşum. Kurallarına uymazsam ölümle tehdit ediyordu.
Bir de, beynimi ve hayatımı o kadar ele geçirmiş ki, çok saçma şeyler yapmışım, mesela eskiden görüştüğüm arkadaş olduğum herkes onun kararıymış, kendimden utanıyorum bazen çünkü hayata yeni geldim gibi bir şey. Başka birinin hayatını yaşıyormuşum. Kurallarına uymazsam ölümle tehdit ediyordu.
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer