Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlarımla daha güzel olur onlar da akiam müsait değil
Aileni ve arkadaşlarını tanımıyorum ama eğer ikisi arasında bir tercih yapacaksan bence aileni tercih et özellikle doğum günü gibi bir kutlamaysa aileni tercih etmen daha doğru olur Arkadaş falan ne olursa olsun gelip geçici ama aile kalıcı bazı özel günleri aile ile kutlamak daha mantıklı bence
Cevap
0Cevap
Kutlamanın konusunu da yazsaydın keşke
Telaştan ya doğum günüü
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?