Onun hakkında ne düşünürsünüz? Mesela bazılarının zaafının yıllardır sürmesi tuhafınıza gider mi? Size zaafı olan bir insana bakıp bakıp gülesiniz ve ayağınızın altında bir böcek gibi ezesiniz gelir mi? Çünkü ne de olsa size zaafı var ne yaparsanız yapın yine zaaf gösteriyor dayanamıyor…
Sadece şunu bilin hiçkimse dıştan göründüğü kadar güçlü değil.
Hatta en çok zaaf gösterenler; en göstermeyecek zannedilenlerden çıkar. Yani erkeklerden.
Size zaafı olduğunu söyleyen karşı cinse tavrınız ne olur?
Seviyor ve sevdiği için bunu yapıyorsa kalbine hürmet ederim kimseyi beni sevdiği beni önemsediği için ezmek , üzmek, incitmek istemem. Her hangi bir seye zaaf gostermem diyebilen birinin varligina da inanmiyorum. Mühim olan da bildigi halde yönetebilmek ve irade gösterip o zaafa yenilmemek.
Erkek seçilen, kadınsa seçendir. Bu tabiatta da böyledir. Seçenin alternatifi çoktur, biri olmazsa öteki olur, karşı cinsi elde etmek için mücadele etmez, hatta karşı cins 2 birey onun için müdalede eder, karşı cins ayağına gelir. Seçilense büyük bir baskı altındadır, mücadele etmedikçe sap kalacağının farkındadır, karşı cinsi etkilemeye ve hamcinslerinden sivrilmeye çalışır, sürekli olarak aklında bu vardır, bu da karşı cinse karşı zaaf oluşturur. Kadın erkek düşünmese de, erkek için mücadele etmese de hep talibi vardır ama erkeğin bunun için mücadele edip sivrilmesi gerekir, sürekli olarak bu mevzuyu düşünür.
Zaaf kelimesi zaten erkeklere özel çoğu erkeğin hayatında zaafı olduğu kadın vardır. Bu normal mi bilemem ve genelde zaaf duyulan kadınlar pek normal psikoloji de olmuyor. Çoğu erkeğin takıntılı derece de zaaf duyduğu kadın vardır genelde o tür kadınlara birden fazla erkeğin zaafı vardır.