Ailem sürekli bana çok göz açık ol girişken ol uyanık ol diyor, ne yapmalıyım?

Ailem sürekli bana çok göz açık ol girişken ol uyanık ol diyor bu arada 18 yaşındayım biraz kendi halinde sessiz biriyim kimseye karışmam asla bir de böyle biriyim yani ama ailem bana sen çok çocuk gibi davranıyorsun diyor bir de ailem beni sürekli kuzenlerimle kıyaslıyor bana sürekli bak senin kuzenlerin çok göz açık uyanık çok kendilerini geliştirmişler hepsi fırlama gibi diyorlar. Ne yapmalıyım?

Ailem sürekli bana çok göz açık ol girişken ol uyanık ol diyor, ne yapmalıyım?
Cevapla