İyi niyetle yaptığım herşeyden pişmanım, hep içi temiz olmayan kazınıyorsa ben iyi niyetli olmamdanmı kaybediyorum düşunuyorum?

Kazanmak için kötu kıskançmı olmak lazım böyle yaparsam kazanırmıyım?

iyi niyetimden insancıl davrandım için pişmanım! Karşımdakileri kullanmadım için pişmanm ama eski ben ben değilim en korktum şey bende değişmekteyım içime bir nefret duygusu girmiş

İyi niyetle yaptığım herşeyden pişmanım, hep içi temiz olmayan kazınıyorsa ben iyi niyetli olmamdanmı kaybediyorum düşunuyorum?
Cevapla