Her fedakarlık yanında beklenti getirir. Ailen istemediği için istediğin halde yapamadığın şeyler zamanla pişmanlıklar haline gelir. Pişmanlığı yaşamaya başladığında ailenden de bu fedakarlığın karşılığı olarak bir minnet bir teşekkür hiç değilse diğer isteklerin konusunda anlayış beklersin. Nah beklersin. Aileni en uyumlu en ılımlı tarafına alıştırdığın için senin isteklerin yokmuş gibi sormadan adına kararlar almaya başlarlar. Hayır diyeceğin yeri çok iyi bilmelisin, bilmelisin ki insanlardan da olması gerekenin üstünde bir anlayış beklemeyesin. Ailen bile olsa. Bence yetişkin olmanın kilit cümlesi nerede hayır diyeceğini bilmektir. İnsanlar da hayır dediğinde artık onun hayır olduğunu ve makul açıklamaları sunmadıkları müddetçe kararının arkasında olacağını, o "hayır"dan ödün vermeyeceğini bilmeliler.