Mutsuz olduğun zamanlarda yalnız kalmak mı, iyi bir dost ile dertleşmek mi sana iyi geliyor?

#DeliMavi
3 KASIM 2022
Mutsuz olduğun zamanlarda yalnız kalmak mı, iyi bir dost ile dertleşmek mi sana iyi geliyor?

#DeliMavi
3 KASIM 2022
Kendim ile ilgili şeyleri anlatmayı sevmediğim için mutsuzluğumu kendi içimde yaşamayı ve çözmeyi tercih ediyordum. Belli bir süreden sonra bu durum beni sıkıntıya soktu. Psikoloğa gidip bazı sorunlarımı anlattım ve çözümünü buldum
Yalnız kalmayı tercih ediyorum. Yanımda sevdiklerim olsa da beni mutlu etmeye yetmiyor üstüne de onlsrın da modunu düşürüyorum gibi geliyor ve daha rahatsız hissediyorum
İyi bir dost
Cevap
35Cevap
Her ikisi de iyi gelir.. Dostlar iyi ki varlar tabi ki ama bazı anlar yalnız kalmak istiyorum tamamen.. Keyifli geceler..
Zaten yalnız olduğum için iyi bir dost iyi gelir.
Yara olan nice dostun arasından syırılıp geldim.
Yalnızlık en güvenilir dost tahammül edebilirsen.
Dost gerçekten insan gibi bir dost ise tabii ki dost iyi gelir ama yalnızlık bence bilmiyorum ya tehlikeli düşündürtiyor çünkü düşündükçe düşünüyorsun
Size gerçekten değer veren anlayan aynı frekansa inip çıkabilecek gerektiğinde kendinden fazladan verebilecek dost sohbeti... 🥂
Sahte kalabalıkta mutluluk aramaktansa; kaliteli bir yalnızlığı tercih ederim.
Ailem ve dostum zor günlerimde her daim yanımdaydı.
Dostlarımla cumartesi akşamları sohbet bence çok büyük bir mutluluk
İyi bir dost edinmiştim iyi gelmişti bana şimdi eskisi gibi giremiyor 😬
Bir sure yalnizliktan sonra Iyi bir dost cok iyi gelir.
Duruma göre değişir bazen iyi bir dost bazen yalnızlık bazende bir kadeh rakı ve bir sigara..
Yalnızlık, sükunet içerisinde kendimi dinlemek her zaman iyidir.
Yanımdakinin de modunu düşürmek istemem yalnızlık iyidir
Uyumaktan başka bişey bana zor zamanlarımda iyi gelmiyor.
İnsana, insan lazım. Yalnızlık insana göre değil.
mutsuzlukla ilgilenmendiz mutlu olmak icinde sebep cok:)
İyi bir dost daha iyi geliyor.
Senin gibi mesela
Bende senin gibi diyecektim patron :)
Kalp kalbe karşıdır patron.
Aynen öyle :)
Tek bir dost da değil de bir arkadaş grubu iyi gelir bence
İnsanın yalnızlığa alışması gerekiyor. Çünkü bu devirde gerçek dost falan yok
Bazen dost bazen yalnızlık
Bazen insan ikisinden de biraz olsun istiyor.
Sadece yalnız kalmak iyi geliyor.
Tabiki iyi bir dost.
Her zaman yalnızlığıma sığınırım
Dost
Yalnızlık benim en güzel dostum.
Kabak çekirdeği.
Yerine göre ikisi de.
Dost yok mu zamanda yalnızlık iyi geliyor
Yalnızlık diyelim ablacım..
Yalnız kalmak
Yalnız kalmak daha iyi geliyor..
Yalnızlık en iyi dost.
Yalnızlık gibisi yok.
yalnız kalmak
İyi bir dost
Mutsuz olursam, İlacım kafa dengi iyi bir dost.😊
İyi bir dost
İyi bir dost..
Değişiyor genelde.
Ben hem dost hem sırdaşhemde arkadaş olurum
Beni takip ederseniz sevinirim
Yalnız kalıp kendini dinlemek iyi gelir
Kesinlikle dost..
Yalnızlık.
Yalnızlık
Yalnız kalmak
Yalnızlık
Yalnızlık
Yalnızlık
İyi bir dost ile güzel vakit geçirmek
iyi dost
Iyı hır dost
Yalnızlık...
Dost
İyi bir dost
İyi bir seks
Genelde yalnizlik
Yalnız kalarak müzik dinlerim
Yalnızlık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?