Ben genellikle üzüldüğümde uyumak isterim. Enerjim çok düşük olur. Hatta çok fazla üzüldüysem vucudumda kas ağrıları oluşabilir.
Üzüldüğünüz zaman kusmanızın sebebi midenizin "histamin " denilen vücutta yanma ve kaşıntı hissi oluşturan bir madde sentezlemesinden ileri gelir. Bu madde mideden ancak çok yüksek stres düzeyinde ortaya çıkar.
Çok üzüldüğünüz zamanlarda mideniz bulanırsa aferin gibi antihistaminik bir madde içeren bir ilaç midenizin toparlanmasına yardım edecektir. Aynı zamanda rennie ya da karbonatlı su içmek de midenizin yanmasını yumuşatacak kusmanızı azaltacaktır.
"Çaresiz derdimin sebebi belli, dermanı yaramda arama doktor " derseniz de sizi bu kadar üzen durumu bulup çözmek gerekli ki bir daha üzülüp ağlamayınız... 😇
Baş ağrım varsa, çevremdeki herkes anlar durumu anlar ve bu kız bir şeye üzülmüş derler. Ancak üzüntü, stres ve hayal kırıklığı yaşamamak adına parmak ile sayılacak bir insan çemberi etrafındayım. Bu nedenle hayatıma dahil edeceğim Beyefendi benim için çok önemli. Ruh halimi ve düzenimi bozmayan, kalbime ve yaşantıma iyi gelen biri olmalı. Keza bende aynı şekilde kendisine iyi gelmeliyim. Bu tarzda biri olmayacağı için yalnız ölmek hayat kurtarır 😄
sizi ağlatan sebeplere göre değişir sanırım, en azından benim için. bazen müthiş bir rahatlama, bazen dinlendiren bir sakinlik, bazen kahroluş, bazen vahlanış, bazen bazen bazen... çok ağlayan bir insan olduğum için galiba, ağlamaktan sonra ruhta uyanabilecek bir çok hissi tattım, daha neler görürüm Allah bilir.
Bir şeye gerçekten üzülünce migrenim tutuyor mideme vuruyor midem bulanıyor iştahım kesiliyor hiçbir şey yiyemiyorum. Gözümün altında sivilce gibi mercimek büyüklüğünde su topluyor, gece uyuyamıyorum sürekli sıçrıyorum ve dişlerimi sıkıyorum.
Benimde midem bulanıyo gözüm kararıyo halsizleşiyorum en kötü yanı ağlayınca gözüm yanıyo üzülmek insanın yaşadığı çocukluk travması insan büyüdükçe daha çok artıyo aslında kalbin acıyo ama alışıyosun. Acıda öyle bişey zamanla alışıyosun sadece başka bi şey olmuyo. insanın yaşadığı üzüntü vücuduna zarar veriyo konuyla alakasız şeylerde yazmış olabilirim ben bunları söylemek istedim içimden geldi seni tanımıyorum unutma yanlız değilsin...
Kalp atisim ve ritmimin duzensizlestigini fark ediyorum. Cok uzuldugumde kalbim ve beynimde farkli hisler oluyor. Kalp kendini strese karsi koruyamiyor maalesef.
Evet benim de midem bulanıyor nefesim kesiliyor. Yakın zaman da ağzımın içi yara oldu o olmasaydı dudağım uçuklardı. Velhasıl kelam vücudum aşırı tepki veriyor. Bu yüzden kolay kolay ağlamam...
üzülüp ağladığımda kusma oluyor ama sinirlenince midemde şişkinlik ve yanma oluyor eğer sakinleşmezsem ekşimeye kadar gidiyor tabi sinir halinin diğer hali baş ağrısı titreme yani bildiğin kısır döngü
Fazlasıyla ağladığımda ağlama sonrası ve sonlarına doğru bütün vucudumda kas ağrısı baş ağrısı ve titreme oluyor ama 2 damla ağlama da değil cidden çok ağladığımda oluyor ateşim çıkmış gibi hissediyorum uyku hissi falan da geliyor 🥺💖
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Komik belki ama kaşlarımın ortasında dudağımın üstünde ve gözümün tam karşısında kırmızı bı nokta cıkıyor bir de göz kızarması şişmesi🤷
Vücudum titrer yani ellerim aşırı titrer bacaklarım boşalır, ve çok fazla sıcaklama geliyor ateşim çıkıyor sinirlenince yani.. bazende yüzüm seyirir bu yüzden , ha birde egzamalarım azıyor…
Ben cokkk uzulup stres yaptigimda mesela aileme cokk sinirlenecekleri bir sey soylecegimde falan gogsum tamamen kizariyor cok garip kasinti falan olmuyor ama kippkirmizi oluyor