Whatsapp’ın “kendine mesaj” özelliği üzerinde çalıştığı iddia edildi. Bu özelliğe göre “Bana” seçeneği ile kendi kendinize mesaj gönderebileceksiniz.
Peki sen kendine ilk ne yazmak isterdin?

Whatsapp’ın “kendine mesaj” özelliği üzerinde çalıştığı iddia edildi. Bu özelliğe göre “Bana” seçeneği ile kendi kendinize mesaj gönderebileceksiniz.
Peki sen kendine ilk ne yazmak isterdin?

Ben kendime zaten 3-4 yıldır mesaj yazabiliyorum WhatsApp ile wa. me/ yaztıktan sonra 90 ile başlayarak kendi numaranı yazıyosun tarayıcıya oluyo
wa. me/90536xxxxxxx
Bu şekilde olacak
Daha başka bir yöntem de bi grup oluşturup grupta kimse olmaması. Sadece siz olursanız kendinize yazabilirsiniz. Ben 2 yöntemi de yıllardır kullanıyorum
Bazen lazım oluyor ya, iyi düşünmüşler 😃 yazıcıya göndermek istediğin dosyayı önce paylaşman gerekiyor bazen e bu da kendine mesaj atarak olabilirse çok iyi olur
Öyle bir özellik gelirse sık sık kullanırım sanırım, not defteri niyetine. Whatsaptan birine mesaj atmak telefonun not defterini kullanmaktan daha pratik oluyor.
Cevap
26Cevap
Kendime seni seviyorum derdim
Ben instagramdan hep kendime reels atıyorum agdsjsjsn
Karşılık geliyor mu peki 🤣
Hiç umrunda değil görüldü bile atmıyo haspam😂
Bak sen şuna, yazma uzun süre de aklı başına gelsin djdjs
ahahahaah dhdjsjdjd
"Aşko bugün şunları yapacaksın unutma"
Tamam canım çok sağol öptüm diyor ajfjsjf
E tabi sjfjznx
#selamgençlik 🍀🍀
⭐ Nasılsın bitanem ⭐😄
#tubasueda 🍀🍀
Anlamlı bi sessizlik olur 😄
İç sesim biliyor cevabı
İşime gelmezse susarım tabi 🙃
Alık alık muhabbetler bu nedir ya 😂
Sen gelme 🤨 sana damla diyen yok biz alıklığımızdan hoşnutuz kelek 😄
Kaydetmek istediklerimi falan kaydedeyim diye kendime gonderirim ben.. Hep böyle yapardim.. Şimdi de öyle yapıcam.. Daha önce ikinci hattıma gönderirdim, şimdi direkt kendi numarama :))
Wp'ı güncelledim ama bende daha aktif olmadı bu özellik, neyse bekliycez artık..
Rehbere kendimi kaydettiğim için kendime mesaj atabiliyorum zaten :D. Karşılıklı konuşma şeklinde olacaksa yalnızlar için paha biçilemez bir özellik :D.
Galiba notlarımı yazardım whatsapı diğer uygulamalardan fazla kullanınca not uygulamasını telefonda bulmak açmak zor geliyor bazen bende not için orayı kullanırım
Konuşmaktan en çok keyif aldığım.. Bütün gün sohbet ederiz..
İyi olabilir. Ama ne için kullanırım şu an bilemedim. En kötü alınacaklar eksikler listesi yaparim kendime
Canım kendim günaydın musmutlu bir günün olsun gibi her sabah kendime günaydın msjı yazarım 😊
Rehbere kendimizi kaydedip yazabiliyoruz zaten. Sesli mesaj falan atıyordum veya resim
Yaaa çok mutlu oldum. Yapacaklarımı oraya not alırım artık 😂
Unutmamam gereken birtakım notları kendime yazabilirim
Kendime günlük olurdu kimseye anlatmadiklarimi anlatırdım
Kendimle baş başa dertleşme gibi olurdu zaten insana anlatsan ne? Ya çok mutsuzsun derler anlamaya çalışmazlar ya da on yargılı olurlar. Ve bu hiç değişmez.
Ben yaziyorum kendime not olarak. 3 kisilik gurup acip sonra cikarttiginda gurup sana kalmis oluyor. Kendine not, mesaj yaz. Arsov oluyor. Yillardir yazarim alisveris listesine kadar. Not sayfasi acip bakmaktan daha kolay
Ah komiserle konuşmadan sonra sosyal medyadan da arkadaş oldun ilk adımı ondan bekle melek kız diye yazardım:))
Kendime, internetten daha sonra okumak istediğim bir haber ya da makale linki gibi link adresini göndermek isterim.
Bu yeni bir özellik miymiş, yıllardır var bu. Kendime bazen olumlama cümleleri yazıyorum destek için.
Bu özellik zaten vardı sonra nedense kalktı kendime bir sürü not atmıştım daha sonra bakmak için ama hepsi yok oldu
Bu eskiden de vardı , yeni bir şey değil diye biliyorum 🤔
Şifrelerimi yollardım çünkü unutuyorum *
Kendime ne yazardını ben mesaj olarak anladım , uyarı , söz mabında ise ölüm ani dünya fani istediğin gibi yaşa yazardım 😅
Ben kendi kendime mesaj atabiliyorum 🤔 nasıl yeni olacak?
Anlaşılamadık , neyse yine de güzel olur güncellenmesi 😂
Nerede bu özellik?
Not defteri olarak kullanılabilir bu özellik.
Amaç ne bu özellikte? Kendi kendine gülene deli derler. Peki kendiyle mesajlaşana ne diyecez
Genelde ilgi çekici, yararlı bilgileri kendime oluşturduğum gruba atıyorum. İyi oldu sayılır.
Çok mantıklı, anlık alınabilecek Notlar veya planlar yazılabilir.
Bu zaten vardı ya. Kendini kaydedip mesaj atılırdı.
Not bırakabilirim. Onun dışında pek bir şey yazacağımı düşünmüyorum 🖤
ben her zaman kendi kendime konuşan bir insanım ne yazacağımı bulmak zor olmazdı
Ben uzun zamandır kendime yazıyorum zaten önemli şeyleri not alıyorum , yeni özellik değil ki bu
Seni seviyorum yazanın olmayacak hiçbir zaman o yüzden ben yazayım. Seni seviyorum kendim❣️😢
Pdfleri kendi kendime atarım bu yönden iyi bir özellik olmuş.
Niye insanların yalnızlığını kullaniyorsun şerefsiz WhatsApp
Sağlıklı beslenmeye ve spor yapmaya devam et. Hedefine ulaşmana az kaldı. Sakın vazgeçme pes etme !!! Kaldığın yerden devam koçumm
İş, unutma mesajları atarım herhalde…
İçimi dökeyim bi ahah
Naber güzellik yazardım 😄
Günaydın bebeğim
Haklısın sosyetic yazardım :D
bu eskiden de vardı 🧐 not ettiklerim olmuştur 😂
Bunu zaten çevremde birçok kişi yapıyordu. Biri ile bir grup oluşturup sonra o kişiyi çıkartıyorsun grupta tek sen kalıyorsun. Orayı not defteri diye kullan.
Öyle bir şey mi geliyormuş çok SEVİNDİM!!
Not defteriymişim gibi her şeyi bana göndermezler o zaman 😍 gecenin bir yarısı uykudan uyandığım oluyor sırf bu sebepten 🤦🏻♀️
Kendi kendime mi yürüyeceğim 😅 kendime nude atmak mantıklı değil ki ya 😂
mesaj yazıp ss almaktan daha pratik bir yontem olur kanımca
Ne yeni özeliği yılardan beri var 😅
Ama cevap gelmiyor kendinden maalesef
Bunu mesajda yazacağına direk kendine söylesen ne olur 😅
Seni seviyorum, canım kendim 🤗
Öyle bir şey yapmazdim
Günlük gibi kullanmak
İnsanları bu kadar önemseme
Kendimi not defteri olarak kullanıyorum jshdjs
Iyicene delirdik kendine mesaj ne la.😅
Kendi kendime zaten yazabiliyodum
Ruh hastaları için harika
Sen benim için çok değerlisin yazmak isterdim
zaten olan bir şey bu
Kendime sövüp karşılık verirdim
Iyi uyudun mu? 😅😅
Enerjine bayılıyorum derdim 🤣
Mükemmelmis günlük gibi kullanırım
O vardı sanki benmi yanlışım 😒
kendime yazıyodum zaten
Buna gerek duymuyorum ya 😄
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?