Hata yapmaktan ve bana kızacaklarından çok korkuyorum, ne yapmalıyım?

çok basit bir şey olsa bile bana verilen bir işi yanlış yapacağım diye cok korkuyorum. Ya da bir şeyi yanlış yaparsam her şeyi berbat edersem bana kızarlar diye çok geriliyorum. Bu hem ailem için hem diğer insanlar içinde geçerli. Örnek vermem gerekirse mesela babam bir şeye başvuracak ve çok iyi bilmedigi icin basvuruyu benim yapmamı istedi, simdi de bir seyi yanlıs isaretlersem ya da benim yüzümden bi sorun çıkarda bana kızarsa diye çok geriliyorum. Karnıma ağrılar giriyor ve stres oluyorum. Mesela bir kac ay once bi sorun cıktı ve babama nasıl soyleyecegimi bilemedim kızıcak diye. Ufak tefek yalanlarla sorunun benle kaynaklı olmadıgını falan soyledim ve konu bi sekilde kapandı. Yanlıs anlasılmasın babam bu güne dek bana ne olursa olsun bir tokat dahi atmamıştır ama kızmasından çok korkuyorum. Bağırmaz çağırmaz hiç ama babamın asıl bağırmadan benle kızgın sinirli konuşmasında bile dayanamaz hemen ağlamaya başlarım. Bu neden olur sizce psikolojik bi sıkıntı mı yoksa çok mu hassasım? Bu huyumdan nasıl kurtulurum?

Hata yapmaktan ve bana kızacaklarından çok korkuyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla