Neden ilk defa gördüğüm tanıştığım birine bu kadar yakın hissettim?

ilk defa gördüğüm biriyle oturup çok az da olsa sohbet ettim ama ne ben onun nası biri olduğunu biliyorum ne de o benim ama ona öyle yakın samimi hissettim ki kendimi eve geldiğimde kendimi değişik hissettim hep onla olmak istedim aradan bi kaç gün geçtiğinde ise tekrar karşılaştık ama o başka birisiyle oturuyodu ve onu başka biriyle gördüğümde çok bozulmuştum kıskanmak üzülmek gibi bi değişik duygu hissetmiştim sanki ilk görüşte ona bağlandım gibi hissettim bunun sebebi nedir sizce?

Neden ilk defa gördüğüm tanıştığım birine bu kadar yakın hissettim?
Cevapla