Sizce ailemle zaman geçirme konusunda nasıl bir yol izlemeliyim?

Arkadaşlar merhaba, ben psikoloğa gidiyorum bunu ailem bilmiyor. Onlar bana nazaran daha olumsuz konuşmaya, enerjisini düşük tutan insanlar, ben enerjimi, ruhumu yüksek ve olumlu tutmak için ve başka sebepler için psikoloğa gidiyorum mutlu olmam, kendimle olmam gerekiyor zaten çalışmalarda yapıyoruz kendimle bütünleşmem, barışık olmamla ilgilş hatta yeni hobiler falan da ediniyorum ama bu süreçte ailemle olmanın sağlıklı olacağını düşünmüyorum. Annemin dinlediği müziklerinden tut konuşması hep negatif, efkarlı, geçmiş yüklü, kız kardeşim desen dinlediği müzikler takındığı tavırlar olumsuz odaklı. Benim durumum iyiye gidiyor her daim pozitifim ama annem eski halimi bildiği için yüzüme söylüyor bir konuşmada bu da onlarsan uzaklaşmama sebep oluyor. Babam başka birisiyle evli onunla yaşıyor 3ümüz aynı evdeyiz sizce ne kadar süre onlarla birlikte olmalıyım.
NOT: Annem sabah 8:30-18:30 işte
Kardeşim haftanın 3 günü okulda
Ben iş arıyorum ve bu süreçteyim
Şimdiden yorum için teşekkürler hepinize
Güncellemeler
+1 yıl
...
Sizce ailemle zaman geçirme konusunda nasıl bir yol izlemeliyim?
Cevapla