Arkadaşlar merhaba, ben psikoloğa gidiyorum bunu ailem bilmiyor. Onlar bana nazaran daha olumsuz konuşmaya, enerjisini düşük tutan insanlar, ben enerjimi, ruhumu yüksek ve olumlu tutmak için ve başka sebepler için psikoloğa gidiyorum mutlu olmam, kendimle olmam gerekiyor zaten çalışmalarda yapıyoruz kendimle bütünleşmem, barışık olmamla ilgilş hatta yeni hobiler falan da ediniyorum ama bu süreçte ailemle olmanın sağlıklı olacağını düşünmüyorum. Annemin dinlediği müziklerinden tut konuşması hep negatif, efkarlı, geçmiş yüklü, kız kardeşim desen dinlediği müzikler takındığı tavırlar olumsuz odaklı. Benim durumum iyiye gidiyor her daim pozitifim ama annem eski halimi bildiği için yüzüme söylüyor bir konuşmada bu da onlarsan uzaklaşmama sebep oluyor. Babam başka birisiyle evli onunla yaşıyor 3ümüz aynı evdeyiz sizce ne kadar süre onlarla birlikte olmalıyım.
NOT: Annem sabah 8:30-18:30 işte
Kardeşim haftanın 3 günü okulda
Ben iş arıyorum ve bu süreçteyim
Şimdiden yorum için teşekkürler hepinize
NOT: Annem sabah 8:30-18:30 işte
Kardeşim haftanın 3 günü okulda
Ben iş arıyorum ve bu süreçteyim
Şimdiden yorum için teşekkürler hepinize
Güncellemeler
+1 yıl
...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer