İyi geceler, misafirlikte yatıya kalınca yerinizi yadırgar mısınız?

İyi geceler, misafirlikte yatıya kalınca yerinizi yadırgar mısınız?

Ben çok yadırgıyorum, ay bide sinirleniyorum uyuyamayınca sizde durumlar nasıl 🤷‍♀️

İyi geceler, misafirlikte yatıya kalınca yerinizi yadırgar mısınız?
Cevapla