Kişilik & Karakter İyi geceler, misafirlikte yatıya kalınca yerinizi yadırgar mısınız? Gercegimsanri Takip Et Master Yaş: 24 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 03 Yapay Zekaya Sor Ben çok yadırgıyorum, ay bide sinirleniyorum uyuyamayınca sizde durumlar nasıl 🤷♀️ İyi geceler, misafirlikte yatıya kalınca yerinizi yadırgar mısınız? Cevapla Nasıl Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı. Yadırgarım tabi ki 1 0 Yorumla
ZeyneOpe Takip Et Xper 6 Yaş: 24 , eic 99% +1 yıl Sabaha kadar uyumadığımı biliyorum bir keresinde en iyi yer insanın kendi evidir bana göre 1 1 Yorumla Gercegimsanri +1 yıl Evet ya kesinlikle Yorumla
merakettimmişte Takip Et Master Yaş: 37 , eic 99% +1 yıl hayatımda en nefret ettiğim şey yatılı misafirde sevmem yatılı misafir olmayı da 1 3 Yorumla Gercegimsanri +1 yıl Yok ben severim ikisinide ama işte yatamayınca ayar oluyorum Yorumla merakettimmişte +1 yıl hiçte sevmem yani amaç ne diken üstünde oluyorsun hiç rahat değil Yorumla Gercegimsanri +1 yıl Yabancı olunca tabiki kalınmaz bu annemgil, kendi yatağım olmayınca olmuyor Yorumla
Demir666 Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 92% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,9b cevap paylaştı. Gece konduda yerde yatarak büyüdük yani çatı arasında farelerin içinde ya da samanlıkta ineklerin içine yorgan yatak serip yatıracak hâlleri yokya neden yattığım yeri yadırgayım ki 1 0 Yorumla
RıfatŞen Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 97% +1 yıl Evet Yadırgarım Tabikide Çünkü Misafirlikte Yatıya Kaldığım Zaman Erken Uyunur Bi İstediğini Yapamazsın Ama Evde Yapıyorum Anlamıyorum 1 0 Yorumla
kimsesizkimseee Takip Et Yoda Yaş: 34 , eic 95% +1 yıl tam tersi kendi yatağımdan daha yumuşak geliyor işlgdfsişgldiş 1 0 Yorumla
_interstellar Takip Et Yoda Yaş: 110 , eic 100% +1 yıl Zaten az uyuyorum, misafirlikte bu süre daha da azalıyor. Dengem şaşıyor. 1 0 Yorumla
SporcuMan18013 Takip Et Master Yaş: 110 , eic 99% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı. Yatılı misafirlikleri hiç sevmiyorum bu yüzden yadırgarım. 1 0 Yorumla
OlamazMıKardeşim Takip Et Guru Yaş: 30 , eic 100% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,2b cevap paylaştı. En sevdiğim şey, ayrıca şu yaşıma kadar hep koltukta, yerde yattım. Üstüme çarşaf versinler yeter 1 0 Yorumla
Onüçüncüyağmur Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 45% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 904 cevap paylaştı. Çok yadırgarım. Her yerime batar o yatak ve kaşıntı tutar. 1 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Ben ne yatıya kalırım ne yatıya kalınsn isterim herkes kendi evinde yatsn 1 0 Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl Nedense yabancı bir evde yatınca iyonu deviriyorum sebebini de anlayamadım bir türlü 1 1 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Kamyonu deviriyorum yazacaktım Yorumla
Bay_Nutella Takip Et Master Yaş: 50 , eic 94% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,9b cevap paylaştı. Bir de o odada saat varsa tadından yenmez 1 3 Yorumla Gercegimsanri +1 yıl Evet bende ayar oluyorum tık tık ses geliyor bide Yorumla Bay_Nutella +1 yıl 😂 😂 😂. Bir de yastık krizi yaşanır Yorumla Gercegimsanri +1 yıl Evet evet Yorumla
tiryakinimtiryakin Takip Et FenomenMaster Yaş: 36 +1 yıl Elbette.. Her konuda rahatsızlık oluyor.. 1 0 Yorumla
Gezginn34566 Takip Et Master Yaş: 46 , eic 99% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 2,5b cevap paylaştı. Tüm imkanları zorlarım kalmamak için 1 0 Yorumla
ANGAY Takip Et Guru Yaş: 25 , eic 67% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1b cevap paylaştı. yadırgamam ama rahat edemem 1 0 Yorumla
Deepsiz Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 33% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 1,4b cevap paylaştı. Döne döne aynen Zabağ ederim 1 0 Yorumla
ilker_casillas Takip Et Xper 5 Yaş: 33 , eic 100% +1 yıl hiç yadırgamam. her yerde uyurum. 1 0 Yorumla
Larisse Takip Et Guru Yaş: 24 , eic 93% +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 852 cevap paylaştı. evet hiç sevmem 1 0 Yorumla
unripeman Takip Et Xper 5 Yaş: 37 +1 yıl Duruma ve şartlara bağlı ama genelde yadırgamam. 1 0 Yorumla
windman107 Takip Et Master Yaş: 32 +1 yıl Kişilik & Karakter konusunda 12,1b cevap paylaştı. Evet 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
21Cevap
Yadırgarım tabi ki
Sabaha kadar uyumadığımı biliyorum bir keresinde en iyi yer insanın kendi evidir bana göre
Evet ya kesinlikle
hayatımda en nefret ettiğim şey yatılı misafirde sevmem yatılı misafir olmayı da
Yok ben severim ikisinide ama işte yatamayınca ayar oluyorum
hiçte sevmem yani amaç ne diken üstünde oluyorsun hiç rahat değil
Yabancı olunca tabiki kalınmaz bu annemgil, kendi yatağım olmayınca olmuyor
Gece konduda yerde yatarak büyüdük yani çatı arasında farelerin içinde ya da samanlıkta ineklerin içine yorgan yatak serip yatıracak hâlleri yokya neden yattığım yeri yadırgayım ki
Evet Yadırgarım Tabikide Çünkü Misafirlikte Yatıya Kaldığım Zaman Erken Uyunur Bi İstediğini Yapamazsın Ama Evde Yapıyorum Anlamıyorum
tam tersi kendi yatağımdan daha yumuşak geliyor işlgdfsişgldiş
Zaten az uyuyorum, misafirlikte bu süre daha da azalıyor. Dengem şaşıyor.
Yatılı misafirlikleri hiç sevmiyorum bu yüzden yadırgarım.
En sevdiğim şey, ayrıca şu yaşıma kadar hep koltukta, yerde yattım. Üstüme çarşaf versinler yeter
Çok yadırgarım. Her yerime batar o yatak ve kaşıntı tutar.
Ben ne yatıya kalırım ne yatıya kalınsn isterim herkes kendi evinde yatsn
Nedense yabancı bir evde yatınca iyonu deviriyorum sebebini de anlayamadım bir türlü
Kamyonu deviriyorum yazacaktım
Bir de o odada saat varsa tadından yenmez
Evet bende ayar oluyorum tık tık ses geliyor bide
😂 😂 😂. Bir de yastık krizi yaşanır
Evet evet
Elbette..
Her konuda rahatsızlık oluyor..
Tüm imkanları zorlarım kalmamak için
kimde kaliyorsunuz 🙂
Hayır çat diye uyurum
yadırgamam ama rahat edemem
Döne döne aynen Zabağ ederim
Ev sahibiyle samimiysem adırgamam
hiç yadırgamam. her yerde uyurum.
Kesinlikle yadirgarim cok kotu oluyo gercekden
Gitme misafirliğe,
Yatıya kalmam
evet hiç sevmem
Duruma ve şartlara bağlı ama genelde yadırgamam.
Yadırgarim
Elbette
Evet
Evet hemde nasıl