Sorun yok yani ben zaten iyi dert dinleyicisiyimdir. Benim arkadaşlarım falanda bir sorunu olduğunda gelirler anlatırlar eğer yardımcı olabileceğim bir şeyse bende yardımcı olurum yani bu tür şeyler canımı sıkmaz, beni rahatsız etmez.
Sen üzüntülü olduğundan bahsetmedin mi hani bununla can sıktım tarzında yoksa ben mi yanlış anladım acaba? Bugün başka bir konuda mı konuşmuştuk hatırlamayamadım açıkçası kafam dağınık biraz.
Şule diye birisiydi ya o da Boğaziçi okumak istiyordu da acaba o mu dedim. Bir de Leyla diye bir arkadaşım vardı burada ama o zaten Boğaziçi okuyordu. Her neyse önemi yok zaten.
O yaşanmışlıklar bugün ki seni yarattı yani belki canını sıkmıştır ama bugün ki deneyimli insanı da o yaşanmışlıklara borçlu olabilirsin. Bu hepimiz için geçerli tabiki.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Tüm hayatımı değiştirirdim
Yapma be reis ne yaptın öyle
Hiç istediğim olmadı be reis şöyle sıfırdan olsa her şey iyi olurdu
Doğru diyorsun tabikide bazen bazı şeylerde bizim bugün ki halimizi yaratıyor ve çoğu şeyin daha fazla farkında oluyoruz.
çok yakın bir arkadaşımla basit bir sebepten aramız bozulmuştu, muhtemelen o anı değiştirmeyi isterdim
Belki bu durumu hala değiştirme şansın vardır.
küçüktük o zamanlar, şu an kendisini bulamam bile 🤷🏻♀️
Hm anladım.
Sağlık olsun boş ver en büyük pişmanlığın varsın bu olsun.
kesinlikle öyle, teşekkür ederim
Rica ederim.
Küçük küçük, o kadar çok değiştirmek istediğim şey var ki.
Çoğumuzun öyle maalesef.
O küçük küçük şeyler insanda birikip büyük dertlere neden oluyor.
Boğaziçinde okurdum kesinlikle , tercihlerimi son anda silip farklı şehre razı olmazdım.
Kötü olmuş gerçekten.
Umarım yinede hayatınızdaki diğer şeyler istediğiniz gibi gider.
Belki de kötü değildi, olması gereken buydu bunu yaşadım.
Duanız için teşekkürler ancak bu imkansız namümkün böyle bir hayat.
Sen yinede umut etmekten vazgeçme illaki su akar yolunu bulur.
Hayat böyle bir sey , bazen iyi bazen kötü, bazen yolunda bazen arapsaçı...
Öyle maalesef.
Hepimizin hayatı böyle akıyor ve gidiyor.
Bugun için kusura bakmayın, bazen can sıkıcı olabiliyorum.
Yok ya estağfurullah olur mu öyle şey.
Sorun yok.
Sevindim buna
Sorun yok yani ben zaten iyi dert dinleyicisiyimdir.
Benim arkadaşlarım falanda bir sorunu olduğunda gelirler anlatırlar eğer yardımcı olabileceğim bir şeyse bende yardımcı olurum yani bu tür şeyler canımı sıkmaz, beni rahatsız etmez.
Ayni seyden mı bahsediyoruz acaba
Sen üzüntülü olduğundan bahsetmedin mi hani bununla can sıktım tarzında yoksa ben mi yanlış anladım acaba?
Bugün başka bir konuda mı konuşmuştuk hatırlamayamadım açıkçası kafam dağınık biraz.
Gömlekle alakalı🙄
Hm hatırladım şimdi.
Yok ya sorun yok o konuda.
😁
Bir şey sorucam biz seninle daha önceden tanışıyor muyuz sanki öyle gibi geldi nedense?
Hayır tanışmıyoruz.
Anladım bir an birisini andırdı konuşman ve emoji de o yüzden sordum kusura bakma.
Kimi?
Şule diye birisiydi ya o da Boğaziçi okumak istiyordu da acaba o mu dedim.
Bir de Leyla diye bir arkadaşım vardı burada ama o zaten Boğaziçi okuyordu.
Her neyse önemi yok zaten.
Ikisi de değilim maalesef. Sizinlede sohbetimiz olmadi.
Yok ya niye maalesef olsun sadece bir an acaba dedim o yüzden sordum kusura bakma tekrardan.
Estağfurullah beni pekçok kişiye benzeten oluyor da kimseyle sohbetim yok.
Doğrudur tabiki 👍
çocukluğuma gitmem lazım her şeyi 8 yaşımda bozdum
8 yaşından sonrada güzel giden bir şeyler olmuştur mutlaka.
illa oldu ama yapmış olduğum s*alaklıkları yapmasaydım şu an daha mutlu olurdum
Eski hatalarımız bizi bugün ki olduğumuz kişi yapıyor.
Gecmişteki bazi ysanmisliklari
Yaşanmislik dicektim
O yaşanmışlıklar bugün ki seni yarattı yani belki canını sıkmıştır ama bugün ki deneyimli insanı da o yaşanmışlıklara borçlu olabilirsin.
Bu hepimiz için geçerli tabiki.
Õyleyim galiba cok degistigimin farkindayimmm tesekkur ederim 😌😌
Rica ederim ne demek.
Son ilişkime başladim an
O derece büyük pişmanlık yani.
Çok
Yazık olmuş gerçekten.
12.08.2010- 18.06