Sizce babam bu yaştan sonra değişebilir mi ya da değiştirebilir miyim?

Ya nasıl anlatayım, babam dıştan falan çok sert bi adam en kötü huyu bu çabuk sinirlenir falan anamı falan da arada döver yani yalan yok. Bişi istesek hayır der yapmam der, bi bakarız istediğimiz şeyi yapmış. Öyle babamızla öpüşüp koklaşmamız sarılmamız falan da nadir yani çok az. Ama hasta falan olsak hemen götürür hastaneye ilacımızı falan alır o konuda allah razı olsun cidden... Babası yani dedemin deli raporu mu ne varmış allah bilir babam hiç çocukken sevgi falan da görmemiştir kesin, ona nasıl davranıldıysa belki bize de öyle davranıyor da olabilir :/ şu an 59 yaş civarlarında. Babası böyle olan var mı hiç, ne yapmamız lazım? Yaş alınca aklıma ölüm falan geliyor diyorum şu adama bi seni seviyorum babacığım falan diyip öpüp sarılayım diyorum, sonra içimdeki şey artık gurur mu yoksa anneme yaptığı kötü şeyler mi ne aklıma geliyor vazgeçiyorum...

Sizce babam bu yaştan sonra değişebilir mi ya da değiştirebilir miyim?
Cevapla