Kızlar sinirliyken gerçekleri mi konuşur yoksa karşı tarafı incitmek için mi söyler?

Benim bir sevdiğim arkadaşım var. Aramızda sıkıntılar oluyor bazen. Benim onı sevdiğimi biliyor hissediyor da ama mesafeyi koruyor çünkü o hissetmiyor. O beni dost arkadaş olarak görüyor. Daha öncesinde bana hayatındaki insanı anlatmıştı. Onunla tartışırken bazı şeyleri abartarak olmadık şekilde söylemişti. Bunu daha sonra bana söyledi aslını. Bana karşı da yine benim ona ilgim olduğunu abisinin kulağına gittiğini söyledi kızgınken. Ciddiye almadım çünkü abisi en yakın arkadaşım ve o gün oldukça iyiydik abisiyle görüştüğümüzde, öyle olsa hissettirirdi mutlaka bana. Daha sonra da bana bir keresinde en sonunda kendim abime söyleyeceğim dedi, yani öyle bir şey olmadığını kendisinden öğrenmiş oldum bizzat. En son ki tartışmamız da bana işyerinde arkamdan insanların dalga geçtiğini ve onun da onlarla birlikte benimle dalga geçtiğini güldüğünü söyledi. Bunu da ciddiye almak istemedim. İşyerindeki insanlarla daha samimi son zamanlarda. Kafamı kurcalamaya başladı bu durum. Ben mi fazla iyimserim yoksa insanlar kızgınken gerçekleri mi söyler bilemiyorum. Sizce hangisi? İnsanlar kızgınken doğruları mı söyler yoksa karşı tarafa zarar vermek için mi söyler özellikle kızların böyle yaptığını düşünüyorum nedense 😀
Kızlar sinirliyken gerçekleri mi konuşur yoksa karşı tarafı incitmek için mi söyler?
Cevapla