25 yaş kadının değer kaybettiği yaşmış derler ama ben değerlendim. Siz ne düşünüyorsunuz?

Her şeye karar veren bir yerde entry girmişler ben 25 yaşındayım önceden utangaç pısırık bir şeydim güzel iki söze hemen gevşeyebiliyordum üstelik kimseye ilk adımı atamıyordum tahammül sınırım daha yüksekti. Şimdi ilk adımı da atarım beğenirsem kafasındayım henüz hiç atmadım ama üstelik tanıştığım biri bana saygısızca davrandığında testi çekip yol veriyorum samimi olmayan güzel sözler benim için bir anlam ifade etmiyor. Kendimi ezdirmiyorum artık beni hak etmiyorsa defolsun kafasındayım ama sizlerin de bu konudaki düşüncelerini merak ettim minyon sporunu yapan cilt bakımını yapan artık güzel giyinen işinde gücünde bir kadınım 20 yaşından daha çok talep görüyorum gibi geliyor hatta siz ne düşünüyorsunuz?

25 yaş kadının değer kaybettiği yaşmış derler ama ben değerlendim. Siz ne düşünüyorsunuz?
Cevapla