Nasıl daha iyi espriler yapabilirim. önceden sürekli ortamda aşırı iyi espriler yapardım. bayadır köreldim galiba?

İçimden geldiği gibi olamadığımdan mı acaba espri yapamıyorum
Nasıl daha iyi espriler yapabilirim. önceden sürekli ortamda aşırı iyi espriler yapardım. bayadır köreldim galiba?
Cevapla