
Fotoğraf gerçek yayınlandığı yerde de yorumcular kararsız kalmışlar :)

Fotoğraf gerçek yayınlandığı yerde de yorumcular kararsız kalmışlar :)
Bu soru tamamen beynimiz yanilmasi ne gidiyor ne geliyor fotoğrafa yarisal anlamda baktığınızda üst taraf gidiyor alt taraf geliyor gibi görünur bütün olarak bakıldığında beyin hangisini karar vermeliyim diye düşünür buda aslında psikolojik olarak o an ne istiyorsan odur aslında sorunun her iki cevabıda doğrudur hem gidiyor hem geliyorlardir biz neye karar verirsek doğru olan o olmuş oluyor kimse kaybetmiyor yaşasın
ilk gidiyor gibi gördüm
şimdi de geliyorlar gibi görüyorum
geliyorlar gibi görürken gidiyorları artık bir türlü göremiyorum
ama kararımı verdim bunlar geliyor
At ve kadının gölgesi arkaya vurmuş.
Geliyor olsalar idi şayet resimde gölge göremezdik.
Bence gidiyorlar.
Gölgenin düştüğü yer a ile b noktası arasında gittiği yön mü güneşin (ışık kaynağının ) durduğu konum mu 😅
Yani şimdi burada niyetim sizi kücük düşürmek falan değildi 😂 şimdi düz bir yol düşünün yolda gidiyorsunuz güneş size kuzey tarafından bakıyor şimdi ileri veya geri de gitseniz gölgeniz nereye düşerdi güneye değil mi veya yan gitseniz de güneye düşerdi 😅😅 yani sizin dediğiniz için daha çok atla insanın a------b-------c düzleminde olduğunu varsaydiğımızda ışığın en tepeden b noktasının üstünden baktiğini düşünürsek o zaman at ve kadın ne tarafa giderse gölge o tarafa düşerdi bence 😂😂
Yani siz öyle yazınca söylemeden edemedim ben 😅😅
ama bana da gidiyorlar gibi geldi orada anlaşırız 😂😂😅
Rica ederim ne demek beni yanlış anlamadığınız için teşekkürler 😂😇
Ben diyeyim geliyorlar siz diyin gidiyorlar öyle bişey😂
😂😂
Cevap
6Cevap
Gidiyorlar.
#selamgençlik 🍀🍀
⭐Ruhumda gitmek var. Bu sebeple bence gidiyorlar.⭐
#tubasueda 🍀🍀
Uzun uzadıya baktım ve bende %90 gidiyorlar. Geliyorlar gibi bakınca da geliyor gibi görünüyor ama gidiyorlar gibi bakınca daha oturuyor ajfnwj
Ne alakasi var kız. Geliyorlar. Yüzleri bize dönük 😊
@Karçiçeklerim bence arkaya dönük ajfjssj
Sallama bence 😂
Ne alakasi var. Çok basit. Geliyorlar. Yüzleri bize dönük 😊
Kadının ayaklarından dolayi gittikleri kanisına vardım ama yanılıyor da olabilirim
At geliyor, kiz gidiyor
Gidiyorlar bence
Gidiyorlar😂
Gidiyorlar.
gidiyorlar
Gidiyorlar
Geliyorlar bence
Gidiyor gibi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?