Maalesef hiçbiriyle görüşmüyorum. Ama iki tane çok sevdiğim kız arkadaşım vardı Burdur'da. Büyüdükçe üçümüzün de aileleri başka şehirlere taşındı. Üçümüz ayrılmadan önce söz vermiştik birbirimizi asla unutmicaz diye. İlk başta birbirimizi arayıp konuşuyorduk. Ama zamanla o bağımız da koptu maalesef :) En sevdiğimiz fotoğrafım da buydu üçümüzün. Yıl 2013. En sağdaki benim :) Yaşımız da 15 filan. Artık eskisi kadar yakın olmasak da hayatımın en güzel 16 yılını sizinle geçirdim. Her zaman çok özgür ve çok çılgın kızlardık. Herkes dostluğumuza imrenerek bakardı. Sizi çok seviyor ve özlüyorum canım kız kardeşlerim. Keşke hiç ayrılmasaydık..
Çocukluk/Ergenlik arkadaşlarınızı hatırlıyor musunuz? Onlarla hâlâ görüşüyor musunuz?
Merhaba, çoğunu hatırlıyorum hatta birkaçıyla da sosyal medyadan ve telefondan konuştum ama aktif olarak görüştüğüm kimse yok maalesef. Başarılar diliyorum. Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle...