Güncellemeler
+1 yıl
Aynen öyle
Avrupa nin birçok üretim yapan ülkelerinde fabrikanın iş statüne göre çalışma şekli şu şekilde;
24 saat diliminde istediğin saatte gel 7.5 mesai saatini doldur ve git ! Sen işe geliyorsun 7.5 saatini işini yapıyorsun ve gidiyorsun.
Cevap
8Cevap
Yaşamak için
nekadar uykulu olsak da, zihnimizin en verimli saatleri olduğu için bu yüzden sabah tercih edilmiş:)
erken saatlerde çalışmayı bulan g*rizekalı yüzünden. mezarını bulsam eyp ilet patlatmak isterdim.
O zaman yapman gereken tek şey pasif gelir sahibi olmak
İlk kim bulmuşsa bunu Allah onu bildiği gibi yapsın
daha çok çalışmak için
Sana göre iş bulalım o zaman
Erken kalkan yol alır
Alın teri ekmek parası gecinilme işte😞
Bana göre de değil
Saat kaçta kalkıyorsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?