KADIN... -soyadını değiştirir -evini değiştirir -ailesini değiştirir -seninle bir eve taşınır -seninle bir yuva kurar -senin için hamile olur -hamilelik vücudunu değiştirir -şişmanlar -dayanılmaz doğum sancısı yüzünden neredeyse ağrı odasına terkedilir -doğurduğu çocuklar bile senin soyadını alır Öleceği güne kadar…. yaptığı her şey …. yemek pişirme, senin evini temizleme, annene babana bakma, çocuklarını büyütme, sana öğüt verme, senin rahatını sağlama, bütün aile ilişkilerini sürdürme, sana faydası olan her şeyi…. bazen de sağlığı, hobileri ve güzelliği pahasına. Dolayısıyla gerçekte kim kime iyilik yapıyor? Sevgili erkek kardeşlerim , hayatınızdaki karınızın kıymetini bilin çünkü kadın olmak kolay değil. Kadın olmak paha biçilemeyen bir şeydir... Kadın herşeyden önce Senin annen dir kadın Yaşamdır kadın Yaradanın verdiği en güzel hediyedir en güzel emanettir...
Herkes karşı cinsin kendi zühnindeki tanımını yapabilir mi?
Bi şiir dinlemiştim. Kadın dırdır dan başka bir şey değildir. Kadın anadır , kadın yardır , kadın bağdır , kadın ihtiyaçdır , kadın başını yaslayacağın dağdır , kadın iyiliğin anlamıdır , kadın erkeğin yanındadır , kadın erkeği bağışlayandır diye gidiyordu. Gerçekten anlamlıydı
Sokarım böyle muhabbete. Çıksın da bir kadın da erkek için aşk şiiri yazdım desin, onun için para kazandım desin, onu mutlu etmek için eziyet çekiyorum desin.
Ulan başımıza bela ediyorsunuz, sonra aynı kişiler gelip zırlıyor; "seviyordum terk edildim."
Tabii elinize sağlık güzel yazı. Kadında ailesine sadık olacak yatağını başkasıyla paylaşmayacak eşinin istemediği şeyleri dikkate alacak evladını güzel yetiştirecek.