"Erkek dediğin kaslı olmalı biraz" dedi ve soğudum, çok mu ince düşünüyorum?

Ben kaslı geniş omuzlu biri değilim. Hem bunu yüzüme söylemesi biraz tuhaf. Hem de yarın öbür gün bedenime zarar gelse beni terkedecek demek ki diye düşündüm.

Sizce detaylı mı düşünüyorum? Veya yanlış mı düşünüyorum?

"Erkek dediğin kaslı olmalı biraz" dedi ve soğudum, çok mu ince düşünüyorum?
Cevapla