Öyle bir dönem yaşadım kendimde olumsuz giden bazı şeylerin olduğunu fark ettim bu durum beni gerçekten çok sıkmaya başladı ve olduğum gibi değildim. Bunun için profesyonel bir yardım almak istedim ve psikoloğa gittim sıkıntılarımı anlattım psikoloğumun yönlendirmeleri ile kendime geldim. Psikoloğa gittim demekten hiç utanmıyorum iyi ki gitmişim. İnsanın kendinden sıkılması çok tehlikeli bir durum
Yeni kavramı olabilmesi için eski kavramının da olması zorunluluktur.
Yenilenmek için, mevcut olanın eskilenmesi gerekir. O yüzden memnun olunmayan yerler tespit edilmeli ve emekliye ayrılmalı 😀
Bu olunca yer açılmış olur ve yeni özellikler, istekler, duygu ve düşünceler eklenebilir.
Vücudumuz da her gün kendini yeniler ve bunu bazı hücreleri öldürerek yapar. Yani her gün mikro olarak yenileniyoruz. Makro olarak da bunu yapabiliriz.