Arkadaşınızın başarısı ile mutlu olur musunuz? Yoksa, içten içe bir kıskançlık krizi mi yaşarsınız?

Bugün eskiden buraya da üye olan ressam bir arkadaşımın yaptığı bir tablonun, Türkiye'nin en ünlü kadın sanatçılarından biri tarafından satın alındığını öğrendim. Büyük bir başarı ve övünç kaynağı olan bu gelişme ile birlikte arkadaşımı da tebrik ettim ve adına gerçekten çok sevindim.

Ve şimdi pek çok kişinin arkadaşlarının başarısı ile mutlu olmak yerine, onlara yönelik tarifsiz bir kıskançlık krizi yaşadığı durumlar geldi aklıma. Sosyal medyada ve reel hayatta da buna sık sık denk geliyoruz. Peki, sizde durum nedir?

Arkadaşlarınızın başarıları ile siz de mutlu olur musunuz? Yoksa, bunu hiç tatmayıp üstüne gizli çekememezlik yaşan biri misiniz?

Arkadaşınızın başarısı ile mutlu olur musunuz? Yoksa, içten içe bir kıskançlık krizi mi yaşarsınız?
Cevapla