Bugün eskiden buraya da üye olan ressam bir arkadaşımın yaptığı bir tablonun, Türkiye'nin en ünlü kadın sanatçılarından biri tarafından satın alındığını öğrendim. Büyük bir başarı ve övünç kaynağı olan bu gelişme ile birlikte arkadaşımı da tebrik ettim ve adına gerçekten çok sevindim.
Ve şimdi pek çok kişinin arkadaşlarının başarısı ile mutlu olmak yerine, onlara yönelik tarifsiz bir kıskançlık krizi yaşadığı durumlar geldi aklıma. Sosyal medyada ve reel hayatta da buna sık sık denk geliyoruz. Peki, sizde durum nedir?
Arkadaşlarınızın başarıları ile siz de mutlu olur musunuz? Yoksa, bunu hiç tatmayıp üstüne gizli çekememezlik yaşan biri misiniz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer