En son neye çok sinirlendiniz, nerede değersiz hissettiniz😡?

En son neye çok sinirlendiniz, nerede değersiz hissettiniz😡?

Güncellemeler
+1 yıl
bir şey demem gerekiyor. Önyargıyı bırakın, sakinleşin, dinleyin, anlayın, sorun, inanın hayat çok güzel ❤️ ve bizler boş yere alınıyor ve değersiz hissediyoruz❗️ Bazen karşımızdaki kişi bize çok değer verdiğinden birşeyler söyler, önce anlayalım lütfen 👍
En son neye çok sinirlendiniz, nerede değersiz hissettiniz😡?
Cevapla