Her şeyde mantığınıza göre mi hareket edersiniz yoksa içinizden geldiği gibi mi?
Oğlak burcu sorunsalı.. 🙄

Her şeyde mantığınıza göre mi hareket edersiniz yoksa içinizden geldiği gibi mi?
Oğlak burcu sorunsalı.. 🙄

Kendimi tam anlamıyla saldığım, yarın ne olur düşünmeden hareket ettiğim zamanlar oluyor. Bu bana bir ödül.
Genel olarak mantık çerçevesinde kararlar alırım.
Cevap
5Cevap
Yerine göre değişir ama her zmaan şunu bilirim. Mutlaka bir hile vardır
Aslında hislerime kulak asarım çok yanıltmazlar. Ancak mantığım da genelde hep devrededir. Risk almayı çok sevmem çünkü
Genellikle mantığıma göre hareket ederim ama mantığım ve duygularım genellikle birbiriyle uyuşur.
Mantık desemde çoğu zaman iç sesimi dinlerim
Olaya, kişiye ve yerine göre değişiyor.
Mantı mı? Her davet sofrasında konuyu mantıya getirdiğim doğrudur.
Mantıya eklenmiş tüm türetmeleri reddediyorum😂
Mantık ve içimden geleni harmanlarım efenim
Daha çok duygusal
Hem mantık hem duygusal
cogu zaman
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?