Totosu yere yakın olandan korkmak doğru mu? Gerekli mi❓️🤣

Karikatür alıntı tabi🙂
Totosu yere yakın olandan korkmak doğru mu? Gerekli mi❓️🤣

Karikatür alıntı tabi🙂
Diğer yarısı da yerin dibinde🙂 Neyse ki boyum 1.75. Topuklu ayakkabıyla da 1.87😁🤣
Maşallah sana 👍🙂
Sen yırttın 🤣🤣🤣
Rica ederim 🙂
Evet babam hep oyle der😆
Hakkı vardır diyorsun 🤣
Cevap
1Cevap
Sanmam öyle olsa bütün boyu kısa olanlardan tırım tırım kaçmak lazım..
Ne bileyim belki kaçan kurtuluyordur 🤣
Bence değildir.
Neden ❓️🙂
Duyduğum en saçma sözlerden biri
Neden 🙂
O kadar da değil 🙂
Tamam 🙂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar