Evde olunca dışarı çıkasın, dışarda olunca eve gidesin geliyor mu?

İşteyken akşam olsa da dışarı çıksam hava alsam diye kendime dırdır ediyorum. Akşam olunca da dışarı çıkıyorum 5 dakika sonra bi pişmanlık hissedip, ulan keşke evde olsam şimdi diyorum. Size de oluyor mu?
Seni tanıyorum. Sen benim minnoş miyavımsın.. 🦁
Seni tanıyorum. Sen benim minnoş miyavımsın.. 🦁
Evde olunca dışarı çıkasın, dışarda olunca eve gidesin geliyor mu?
Cevapla