İnsanlar neden kötü olurlar veya neden kötülük yaparlar? Bu doğuştan mı gelir?

İnsanlar neden kötü olurlar? Sizce bu doğuştan gelen bir karakter özelliği midir? Seçim ve irade deniyor ama acaba gerçekten böyle mi? İnsan kötülüğe ne derece direnebilir? İşin dini, felsefi ve psikolojik boyutu nedir?

İnsanlar neden kötü olurlar veya neden kötülük yaparlar? Bu doğuştan mı gelir?
Cevapla