Bugün itibariyle kombiyi açtım. Fatura geldiğinde pişman olur muyum?

Olurum olurum 😂😂 keşke donsaydım derim

Bugün itibariyle kombiyi açtım. Fatura geldiğinde pişman olur muyum?
Cevapla