Çok az yaptığım zamanlar oldu. Olduğu gibi olmak daha iyi çünkü rol yaparak gerçek yüzünü saklayanlar bir zaman sonra mutlaka gerçek yüzünü gösteriyorlar.
Bunu ergenlik zamanımda yapıyordum ve insanı çok yoran bir şey. Üzülüyorum kendimi sevdirmeye çalıştığım zamanları düşününce. Şimdi dümdüz light oldum zaten, heralde taklit yaparken karakterime oturdu😂
Kimse için değişmem ve değişmemelisin. İnsanlar, seni olduğun halinle sevmeliler. Yapmacık hiçbir şeyin gözümde bir değeri yok. Olduğum halimle nefret edilmeyi tercih ederim..