Eşime çok sinir olmaya başladım her hareketi ters geliyor napcam ben sizce?

Ne dersem tersini yapıyor sinir olduğum şeyleri bile bile yapıyor sürekli beni beğenmez eleştirir çok zoruma gitmeye başladı kendimi ben buna satılmışım her dediğini yapan köle gibi hisseder oldum çok bunaldım arkadaşlar☹️evlilik ne berbat birşeymiş benim gözümde milletin annesi babası arkasında olanlar rahat boşanıyor benim oda yok ne bir dostum ne bir sırdaşım kimse yok evlenince sanki kendimi hapsineye kapatılmış gibi hissediyorum
Eşime çok sinir olmaya başladım her hareketi ters geliyor napcam ben sizce?
Cevapla