Bana birazcık öyle geldi. Neden bilmiyorum o hissiyatı aldım okuduğum görüşlerden. 🫠

Bana birazcık öyle geldi. Neden bilmiyorum o hissiyatı aldım okuduğum görüşlerden. 🫠

Beni bilen iyi biliyor. Her daim rahat ve kendime güvenen biriyim. Açık ve net biriyim. Hiç. Şekilden şekile girmedim.
Bazıları yapay zeka ürünü gibi olduğu için burada atıp tutmayı seviyorlar.
Çoğu fake zaten.
Göstermediğim tek şey bu olabilir
Cevap
18Cevap
Fazlasıyla kendim oluyorum keşke başka biriymişim gibi davransam.😅
Daha az zarar görürdüm diye düşünüyorum. Hahhs
Olduğum gibiyim her yerde
Kendi gibi davranmamaktan ne keyif alınır, ben de onu anlamıyorum..
Evet 1.95 boyundayım garajımda 6 tane araba var yüklü param var evren de her istediğimi yapabiliyorum.
Dışarıda da çok rahatım kasmam aslında ama gerçekten sitede çok kişiye yazıyorum sıkıldıkça o yüzden de yav ışah sanıyorlar :D
Ama sıkıldığım için yazıyorum bazıları da var 7 senelik arkadaşım buradan kafa dengi olunca uzun zaman tanıyınca kardeşim olmadığımı anlıyor :D
Teşekkür ederim
Evet. Mesela ben burada doktorum. Reelde araba tamircisiyim. Şaka gibi ya
yoo gayet dogalım. saklayacagım bir şey yok
Başkasina olduğum gibi davranirim olmadiğim biri gibi değil
Burada baya rahatım ama reelde daha beyefendiyimdir.
Bazen oluyor tabi insan gercek kisiligini yansitmak pek istemiyor.
Hayır tabiki de buna ihtiyacım yok zaten iyiyim ahahs
Bazıları kendilerini saklıyor maalesef. Bu arada nickin ne kadar cici, ilk hesabın mı💕
Hoş geldin aşkım o zaman 💕 yazacaktım da utandım
Yazsam sorun olur mu 💞
Hayır gerek yok ki
Hayır be ne gerek var neysem o
Üffffff hem de ne biçim. Hayatım yalan
Bence azını gösteriyorum
İhtiyacım yok.
Olduğum gibiyim sekse çok düşkünüm gel
burada olmadığım biri gibiyim doğrudur 😂
Hayır, neysem oyum.
Ne güzel hanımefendi
Bazen.
Hayrr
Evet cunku herkes fantezi pesinde 😅
Nasılsam öyleyim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?