
Kime nasıl davranırsınız?

Kime nasıl davranırsınız?
#selamgençlik 🍀🍀
⭐ Hayat en temizinden öğretti bana, sağolsun. Burnumu sürterek öğrendim. Kime nasıl davranmalı ve kime nasıl davranmamalı? En başından bilmiyordum. Evet, artık biliyorum. Buna da tecrübe ve olgunluk diyoruz.10 lu ve 20 li yaşlarım acı tecrübeler kazanarak geçti diyebiliriz. İnsan yaşadığı sürece de devam ediyor o tecrübeleri edinmeye. Şu yaşa geldim artık imtihan bitti kafası da yok. Hayat, öğretmekten hiç vazgeçmiyor.⭐
#tubasueda 🍀🍀
biliyorum kime nasıl davranacağımı az çok onun bana gelişiyle belli oluyor aslında dedikleri ve yaptıkları arasındaki uyumdan çıkarımdan bulunup bende gelişine vuruyorum
ha bir anda kazandığım tecrübe değil elbet yaşadık öğrendik
Artık hak edene hak ettiği gibi davranıyorum, yaşadıklarımız bize ders oluyor
Teşekkür ederim 🙂
Rica ederim 😎
Evet, insanlara nasıl davranmam gerektiği konusunda uzmanlaştım
Rica ederim🙂
Cevap
11Cevap
kendime nasıl davrandığım önemli konu, insanlarla muhatap olmayı, gerek olmadıkça sevmiyorum 😃
İlk baş mesefeli tanıdıkça sıcak ve içten
Selam gadası 🙃
Allah'a inanmayan bir insana denk gelmek istemezdim.
Evet biliyorum
İşte en iyisi resmi olmak. Hic iyi dilek vs ye girme. Çünkü muhtemelen gelen kişi belki müslüman bile değil dine inanmıyor hatta daha kötüsü paranoid sekilde dinden nefret ediyor bile olabilir bu kelime onu çıldırtıyor olabilir. Gelen kisi psikolojik bir rahatsizliga sahip olabilir. Artı çocuğu nedeniyle ultra fazla bir psikolojik bunalimda olabilir kendi psikolojik rahatsizliginin en akut evresinde olabilir sonucta disardan anlasilmiyor bu seyler. Bu kisiye dünyanın ennnn iyi niyetli lafini da etsen geri tepebilir. O sebeple kendinizi suçlamaktan vazgecin artik. Karsidakini de suclamayin. Sadece resmi olun kimseyede bir şey demeye gerek yok. Ben oyle yapiyorum. Sonucta mesela psikiyatri servisinde bu tarz aksi geri dönüşler herrrrrrrr gün yaşanıyor. Aile hekimligi psikiyatriye vs göre yine iyi yani böyle aksi laf sokmalı tiplerin gelme sıklığına göre 😂
Bazen öyle ters tepebilir ama genelde biliyorum..
Tavrımda tutarlı olsam da nabza göre şurup şerbet de veririm..
Seni anlamak isteyenler anlar, anlamak istemeyen anlamaz, Nasıl davranıldığını çok iyi biliyoruz.
Nabza Göre Şerbet falan filan dermişim:))))
Tabii ki asla Bu ben değilim olamam da zaten
Gerçekten samimi ve içten olmaya çalışıyorum
Bilsem de bazen insanlara karşı doğru şekilde davranamıyorum
Herkese akıl seviyesine göre davranırım. Cahille cahil gibi, akıllıyla akıllı gibi konuşurum
Çok şükür iyi biliyorum.
ne manyakça bi laf duayla olmuyo yani öyle mi
Kalitem katilede gizlidir.
Öyle münafık canın cehenneme denmeli
adamına göre muamele.
Bin şükür
Ne diyor şair sev ki sevilesin
bilmiyorum :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?