Oldu bekledim gelmedi bende kendi kednimi değiştiriyorum
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Mesela sinirli olurken, âni tepkiler veriyorken, beni dizginliyordu. Bakışı bile beni sakinleştiriyordu. Beni değiştireceğine inanmıştım ama sonuç itibariyle artık yok.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
Hayır. İnsanı sadece kendisi değiştirir.
Hayır maalesef olmadı
Kimse için değişilmemeli...
Profil güzel olmuş 🤧🤧
Teşekkür ederim uyuzcuk ♥️
Kaç gündür yorum yapmıyordum insan unutur 😴
Unutmadım uyuzcuk
Oldu bekledim gelmedi bende kendi kednimi değiştiriyorum
Mesela sinirli olurken, âni tepkiler veriyorken, beni dizginliyordu. Bakışı bile beni sakinleştiriyordu. Beni değiştireceğine inanmıştım ama sonuç itibariyle artık yok.
Değişime ihtiyaç duymuyorumki. Eş aradım biraz aman boş ver
Kişi kendi istemeli değişimi. Ayrıca olmadı..
Sadece biri olur gibi sanmıştım o kadar.
Anayasanın ilk 3 maddesi gibiyim
Beni değiştirecek değil, böyle kabul edecek kişi idealdir
Oldu ama gitti
no.. its me ^=^
Olmadı.
Olmuştur herhalde
İnanmak için inancım olmadı ki.
Olmadı çünkü değişmek istemiyorum.
Artık bende istemiyorum:/
İyisin böyle.
Peki 🥲
Yok.
Evet oldu, @biruh
Olmadı
ne yazık ki
Sonu noldu?
olmak istediğimden daha kötüsü oldum kimseye kontrolu verme
:( evet vermemek gerekiyor
Hayır olmadı