Dışarıda gördüğüm insanları araştırmayı çok sevdiğim için psikopat damgası yiyorum çevremdeki insanlardan?

Hayatımda bir kere bile görmüş olsam internet üzerinden ulaşabildiğim tüm bilgilere ulaşmayı seviyorum. Sadece o kişi değil ailesinden birilerini biliyorsam onları da araştırıyorum. Bu durum laf arasında geçtiğinde normal değilsin sen diyorlar.
Dışarıda gördüğüm insanları araştırmayı çok sevdiğim için psikopat damgası yiyorum çevremdeki insanlardan?
Cevapla