Bir erkek neden neden kızlara bakmaz ve iletişim kurmaz?

İş yerinde bir sürü genç kız, ama tek genç erkek var. Bu çocuk kimseyle iletişim kurmuyor. Önünden biri geçince başını kaldırmıyor. Kadın, erkek farketmez insan merak etmez mi burdan kim geçiyor diye? İsmini bile zar zor öğrendik. Sadece koridorda filan biriyle karşılaşınca gayet güleryüzlü merhaba, nasılsınız falan diyor ama o da ayda yılda bir oluyor. Çünki sabah herkesten önce işe gelip kapısını kapatıyor, akşam da ne zaman çıktığı belli değil. Wc'e, yemeğe de inmiyor. Asosyal gibi gözükmüyor. Sevgilisi olduğunu sanmıyorum ama olsa bile normal iş arkadaşı gibi iletişim kura bilir. Sizce neden bu şekilde davranıyor?

Bir erkek neden neden kızlara bakmaz ve iletişim kurmaz?
Cevapla