Her şey düzeldi ama benim hiç bir şeye hevesim kalmamış. Ne yapmalıyım ?

Önceden çok problemliydi her şey. Sonra bir patlama oldu. Ve her şey yavaş yavaş düzeldi. Ama ben artık o düzelen şeyler olsada olur olmasada olur modundayım düzelen hiç bir şey beni mutlu etmiyor ne yapmalıyım?

Her şey düzeldi ama benim hiç bir şeye hevesim kalmamış. Ne yapmalıyım ?
Cevapla