Anlamıyorum hatırlamıyorum tek hatırladığım çocukken sürekli olarak kötü umutsuz ve üzgün hissettiğim ama sebebi ne hatırlamıyorum
her zaman sınıf birincisiydim derslerim iyiydi ama ergenliğe girdiğimde bir anda psikolojim yerle bir oldu okulu ekmeye herkesten kendimi soyutlamaya başladım en sonunda liseyi bıraktım
hiçbir yeteneğim yok arkadaş yok asosyalim ailemin benden o kadar ümidi varken şimdi sadece evden çıkmayan internette dolaşan bir boş bireyim
psikolojim düzeldi mi hayır çünkü asla destek almadım ailem izin vermedi birkaç kez intihar girişiminde bulunduğumda hastaneye kaldırıldığımda bir ümitle biri bu sefer beni anlar bana yardım eder dedim hep ama olmadı ne yazık ki
ailem beni sever ihtiyaçlarımı karşılar ama nedense kalbim taşlaşmış gibi artık duygulardan çok uzağım annemi bile sevemeyen bir acizim sevgi duygusunu unuttum
yeni biriyle konuşmaya başladığımda dahi bir şey hissetmiyorum veya konuşmak için motivasyonum olmuyor ve 1-2 hafta sonra konuşmayı sonlandırıyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer