Bazen varlığınızın bir hata olduğunu düşünüyor musunuz?

Anlamıyorum hatırlamıyorum tek hatırladığım çocukken sürekli olarak kötü umutsuz ve üzgün hissettiğim ama sebebi ne hatırlamıyorum

her zaman sınıf birincisiydim derslerim iyiydi ama ergenliğe girdiğimde bir anda psikolojim yerle bir oldu okulu ekmeye herkesten kendimi soyutlamaya başladım en sonunda liseyi bıraktım

hiçbir yeteneğim yok arkadaş yok asosyalim ailemin benden o kadar ümidi varken şimdi sadece evden çıkmayan internette dolaşan bir boş bireyim

psikolojim düzeldi mi hayır çünkü asla destek almadım ailem izin vermedi birkaç kez intihar girişiminde bulunduğumda hastaneye kaldırıldığımda bir ümitle biri bu sefer beni anlar bana yardım eder dedim hep ama olmadı ne yazık ki

ailem beni sever ihtiyaçlarımı karşılar ama nedense kalbim taşlaşmış gibi artık duygulardan çok uzağım annemi bile sevemeyen bir acizim sevgi duygusunu unuttum

yeni biriyle konuşmaya başladığımda dahi bir şey hissetmiyorum veya konuşmak için motivasyonum olmuyor ve 1-2 hafta sonra konuşmayı sonlandırıyorum

Bazen varlığınızın bir hata olduğunu düşünüyor musunuz?
Cevapla