Merhabalar...
Şu haber üzerine bunu sormak istedim. Maksimum 2 kere düşerim aynı hataya.
https://twitter.com/onediocom/status/1579729294775193600?t=wlztRnWXAehcS9YAH5nAOA&s=19

Merhabalar...
Şu haber üzerine bunu sormak istedim. Maksimum 2 kere düşerim aynı hataya.
https://twitter.com/onediocom/status/1579729294775193600?t=wlztRnWXAehcS9YAH5nAOA&s=19

Düşünceler değil duygular hataya zorlar. Bu da insanın duygusal olduğunu gösterir. Yeteri kadar iyidir ve bu da bir iki defa. Fazlası hatadan çıkıp yanlış olmasına neden olur. Çünkü artık biliyorsun ve yapıyorsundur. Düşünceler de işin içine girince aynı şey de yanlış yapmak kaçınılmaz olur tekrar.
Hatalarımdan genel olarak ders çıkaran biriyimdir. O yüzden ayni hataya defalarda düştüğüm söylenemez. Sadece bazı konularda kendime söz verip onu yerine getirmemezliğim olur o kadar
Büyük hata değilse, çok kötü yanı yoksa yapmaya devam ederim. 😅
Eğer bana ciddi anlamda zarar veriyorsa, bir seferde akıllanırım daha yapmam.
Sjsjjs umarım
Hataya bağlı, sonsuz yaptığım hatalar da var.
Olsun ne demiş Orhan Baba Hatasız kul olmaz
https://youtu.be/UHeCL4-wliE
Cevap
5Cevap
Tatlı ve çekici olduğu sürece, tekrarlanır 😅
Öyle bi kere kapılmak gerek 😅
Hatalarıma savaş açar her gün farklı kefene girmem
Değişiyor aslında duygularla yönetildiğim zaman
Bir hatayı tekrarlamam.
Hep akıllandım bu sefer bidaha olmaz deyip tekrar tekrar yapıyorum
Prensipleri ve ilkeleri olan biri 2 den fazla yapmaz.
birden fazla yapılan hata bence hata değildir
Eğer bu yanlış kişiye ilgi duymaksa ömür boyu yaparım
Hata benim göbek adım
Bir hata olduğunu fark edene kadar
Bilmem, bazı hataları çok kez yaptığım kesin.
ben iflah olmam :/
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?