Teselliyi başkasında değilde kendinde ararken genelde motivasyon cümlen ne oluyor? 


Eğer bir gün beni başım eğik görürsen, bil ki başım; yere düşen birini kaldırmak için eğilmiştir.
Che Guevara 💙
Karakteri, duruşu ve sözleri ile bana çok iyi gelen ve güçlendiren bir şahıs , ışıklar içinde uyusun✊🏻Onu tanımayı çok isterdim
Benimse benimdir, benim değilse sektirsin gitsin :D şimdi yazdım
Sjdjfj
Seke seke gidişlerini izlemek çokoş dhdjfj
Off diyorum ufff diyorum :D yok böyle bir gidiş djdj
Djdjdj tahmin edebiliyorum, düşünürken bile keyif veriyor bak bu motivasyonu tuttum ben dhdhd
Kırk yılda bir gibi :D ksks
Mükemmmel dhdjd
❤️🫰🫠
♥️
Enaaa :D teşekkür ederim çiçeğim ☕️☕️🚬🚬♥️
Shdhfj
Rica ederim piresmees.🫠🫠❤️
😚💕
Genelde Allah büyük nasipse olur diyorum ama bir şeyi isterken inanıyorum yani hep pozitif düşünüyorum olumsuz cümle kurmuyorum o zaman gerçekten oluyor

😂😂😂
Shdjfj😂😂
Teşekkür ederim ☺️
Rica ederiim.✨
Cevap
31Cevap
Var evet off kızım ya sen nesin be diye motive ederim.😄
Yürü bee dhdjf
🚶♀️🚶♀️
"Vardır bunda da bir hayır. Sal gitsin" derim 😬😬😂
Kalk, henüz en kötüsü bu değil.
Her şeyi başarabilirim
Sen aklına goyduğun herşeyi başarırsın, çünkü senin inanılmaz bir gucun var ve sevgginde vaRRR…
Ayni şeyleri yaparak farklı sonuçlar beklemek dünyanın en büyük aptallığı. İstediğim yere gelemedim sebebi oydu yâda buydu diyemezsin bunu korkaklar yapar ve sen bu değilsin. Risk al ! Başarısan mutlu olursun , başaramazsan büyürsün.
"Bu da geçer ya Hu"
Hele ki bu aralar.🤦
Yaşadığın her şey istediğin şeyler için bir hazırlık, asla kalbini bozma, pes etme, yükün ağırsa doğru yoldasın devam et.
Son birkaç yıldır maalesef kendimi motivasyon cümleleri ile kandıramıyorum. Daha çok dibe çektiğim cümlelerim var. 🚬
En azından dene. Hiç değilse pişman olmazsın. Olmazsa denedim dersin.
Sen bunu başaracak güçdesin. Sadece inan ve yap.
Bu mal yapıyosa sen neden yapamayasın diye genel bazda değişmeyen motivasyon kuralıdır daha ötesi var mı 🙄😁
Bunu söyleyince asla başarılı olamamak peki 🙄
zaten amaç milli motivasyonu yüklenip başarılı olmamak 🤔🤭😂
😂😂 bu konularda ağzımı açmıyorum artık
Niye yani motivasyondan geri kalmamak lazım hayattaki en önemli şeylerin en başı motivasyon 😁😁
Başarılı olabilmek için motive etmiyorum kendimi 😬
Ozaman sanırım sende yöntem daha özgün ve güçlü 😄 bir ara bir radyo programın da dj katılan dinleyicilere motivasyon gazı verirdi abi kıza teklif edecem bana şu kadarlık motivasyon gazı verirmisin derdi 😂
Evet değişik bi taktik 😅 herkesin yöntemi farklı gazla çalışmamak gerek. icraat, soğuk kanlılık , irade önemli
Aynen tebrik ederim sizi bu güzel bilinçli düşünceniz için hani şakası bir yana gaza gelen zaten yarı yolda kalmaya mahkum olur hedefi bulamaz halbuki demin bahsettiğiniz güzel yöntemler varken gaza gelmeyi tercih etmek biraz basite kaçar
Aynen bahsettiginiz gibi 🙏
Başarılarınız daim her şey gönlünüzce olsun 💪🏻👏🏻👏🏻👏🏻
Çok teşekkürler. Sizinde umarım her şey gönlünüzce olur ✨
Kurt ovaya inip havaya sis çöktüğün de kurt değil kurda attığı adıma bile güvenmez...
Kalk eğer düşersen sana kimse acımaz.
Cümle yok ben aynada kendime bakıp gülerim🙂Bazen zifiri geçede gözlerime ışık çakarakta yaparım bunu 🙂
Bundada vardır bir hayır Sabah ola hayr olaa derim genelde 🤗
hasbinallah ve nimel vekil
Allahu Ekber ☺️🌸🤍
Gazapizmin dediği gibi "Biz onca gece uykumuzu yok yere mi böldük?"
Hersey guzel olucak senle olunca derim hep kendime☺️
Kimsenin umrunda değilsin o yüzden başkalarını umursama
"Biz bu dünyaya iyi vakit gecirmek için gelmedik, iyi işler yapmak içn geldik"
Hayatımın devamlılığı bir başkalarının varlığına bağlı değil
"düzeleceğiz inşallah be şu olaylar bi bitsin" başka söze ne hacet. 🤓
Depresyonum azdığında hep şunu sorarım kendime;
Şimdi bunu yaparsam, hayat kazanmış olmaz mı?
Ya hayat kazanacak ya da ben.
Sen kralsın sen Aslansın sen cansın sen bir tanesin diyorum kendimi ama dinliyor
Nasipçiyim ben. Oluyorsa da nasip olmuyorsa da nasip diye kendimi motive ediyorum.
Daha bu gördüklerin hiçbir şey kalkıp toparlan daha beterlerini görelim diyorum kendime
"Mutluluk kendiliğinden gelmez kalk ve çaba göster oğlun için" diyorum kendime...
Benim kendime güvenim kalmamış gücüm kalmamış ama hayat devam ediyor Bismillah
Otur ağla bir de. kız biz ne çirkeflikler gördük biz ne falliklikler gördük bunlar bizi yıkar mı be kalk kendine gel bir duş al bir maske falan yap sıçtırtma ağzına
Ben genelde s. et hallederiz Bi şekilde diyorum kendi kendime
Var. Herkesin anasının dinini peygamberini... Diye başlıyor 😂
Sen ne iğrenç bir insansın tembelsin cirkinsin beceriksizsin sürekli hakaret ediyorum kendime
Neden
Olur mu canım öyle şey kendini sev hayata kaç kere geleceksin. Zehretme 3 günlük dünyanı karamsar olma. İçindeki güzellikleri keşfet. Bunları kendin için söylüyorsan asla böyle bir insan değilsindir zaten sadece hayata ya da insanlara kırgınsındır.
Ay bırak haketselerdi seni bu kadar üzerler miydi? Kendini sev herkese herşeye inat. Senden daha değerli kimse yok.
İçindeki seni bul ve ona sarıl doktor kendini sevmezsen bişey yapamaz. Rica ederim. Hiç bir şey senden değerli değil sadece bunu gör. Umarım her şey istediğin gibi olur 🌼
Takıntısız insan var mı sanıyorsun. YOK. Dünyada yaşadığın durumu milyonlarca insan yaşıyor. Üzerinde durma yoksa kafayı yersin yaşadığın hayattan keyf alamazsın.
Yaratılmışları razı etmek için yaratılmadık..
"Sen daha değerlisin.." :)
hadi be kızım sen yaparsın, neleri atlatmadık ki...
Ne istediğime karar verdim ve başarana kadar asla pes etmeyeceğim.
Ölürken yalnız olacak insan başarıya ilerlerken de yalnız kalacaktır daima
En kotu hastalığı aklıma getirrim sonra bi bakarim hasta degilim sağlıklıyım motive eder beni
Neyse ki bir gün öleceğiz derim hep kötü şeyler yaşadığımda
Motivasyon cümlesi değil ama bir gün burdan gideceksin diyorum kendi kendime o artıyor bile fowkdbwkbf
Ya havle vela kuvvete
Bir yolunu bulucaz ,,,
Hersey olacağına varir
Daha kötüsü olabilirdi.
kalk bir şeylerle meşgul ol kafan dağılsın diyorum
her şey Yolunda her şey yolunda😂
Her acı bir gün biter
Yapacaksın. Bu kadar.
Kendin ol! Sen neleri aştın!
Ne kadar sallarsan salla dona düşer son damla…
Asla buyun egme.
Her zaman dik dur.
herkes geçici yanında kimseye bağlanma
her şey olabilir
Hata yapmaktan korkma düşsen de kendin kalk
"Sen daha ağır şeyleri atlattın, bu hiçbir şey."
Dünyaya bir kere geliyoruz
O slk yaptıysa sen de yaparsın😂🤭
Shdhfj😂😂😂
Yapabileceklerinin farkına var..
Hayır yok. Kendiliğinden motiveyim her konuda.
Bir amacı olmayan ruh yolunu kaybeder
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?